ЛохвицяСереда, 22-Лис-2017, 19:31
ЛОХВИЦЯ
Вітаю Вас Гость | RSS
Форма входу

Реклама Google
Меню сайту
Обговорюють
  • Реклама


    Статистика
    Гость,
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2014 » Жовтень » 10 » "За зиму спалив 100 "кубів" газу, а в хаті — ташкент"
    15:05
    "За зиму спалив 100 "кубів" газу, а в хаті — ташкент"
    Анатолій Кононенко змайстрував піролізного котла


    — За рік напалював десь 2400 "кубів" газу, — розповідає 52-річний Анатолій Кононенко з райцентру Лохвиця на Полтавщині. — У мене хата має 100 "квадратів". Було дорого ще тоді, до подорожчання газу. А позаторік добудував ще сарай, гараж і літню кухню. Ще десь 87 "квадратів". Порахував, отоплювати все газом дуже накладно.

    Анатолій Іванович працює техніком автоматизованих систем управління. Вирішив установити твердопаливний котел піролізного типу. Такі спалюють не сировину, а газ, що виділяється внаслідок розкладання деревини під тиском.

    — Бажання зробити щось самому було сильне, хоч досі ніколи нічого не робив із металу, — згадує. — Полазив в інтернеті, передивився купу креслень піролізних котлів. Знайшов ту, яка найбільше сподобалась. Там же побачив програму "Компас", що робить усі розрахунки. Потім зібрав метал. На пунктах брухту накупив листів товщиною 4 і 5 міліметрів для газової камери, на обшивку докупив 3-міліметрового. У магазині взяв круги до болгарки й електроди. На все пішло 2350 грн, — Анатолій Іванович показує рахунки. — До роботи приступав вечорами. 26 травня зробив перші вирізки, 24 серпня котла вже випробовував.

    Котел встановив у літній кухні, сполучив із системою опалення. Газовий не відрізав, залишив як резервний.

    — За п'ять місяців спалив десь 9 "кубів" дров. Їх сам заготовляв, — продовжує. — За раз закладав десь 40 кілограмів, вистачає на 11–13 годин роботи. Газового котла за зиму включав один раз на шість днів, коли надовго від'їжджав. За зиму спалив 100 "кубів" газу, а в хаті — ташкент (температура повітря сягає +25°С. — "ГПУ").

    Цієї весни господар додав до системи акумулюючий водяний резервуар на 1 м куб. Завдяки йому порції палива вистачає на добу роботи котла.

    — Зараз не користуюся котлом узагалі, — додає. — Плита й газова колонка спалюють максимум 30 "кубів" на місяць.

    — Сучасні твердопаливні котли виготовляють із чавуну або сталі, — розповідає 25-річний Назар Вишинський, директор львівської фірми, що встановлює системи опалення. — Чавунний служить до 40 років, але може лопнути від перепадів температури. Сталевому це не загрожує, але він працює максимум років 25.

    Спеціаліст говорить, що кожен котел має свої вигоди й недоліки.

    — Традиційні спалюють усе, що горить. Але в них сировина перегорає за кілька годин, багато диму, низький коефіцієнт корисної дії. Піролізні майже не димлять, закладки вистачає на півдоби, більший ККД. Та їм треба тільки дрова з вологістю не більше 20 відсотків. Сировина в камері має реально горіти, а не тліти. Інакше деревні смоли повністю не вигорають, налипають на теплообмінник. Тепло не передається воді, а просто вилітає в димар. Крім того, смоли виділяють абразивні кислоти, що роз'їдають стінки. Неправильне підключення та експлуатація за три-чотири роки угробить найкрутішого котла.

    4 кіловати тепла можна отримати, спаливши 1 кг дров вологістю 20%. Такі горять найефективніше. Мають сохнути надворі щонайменше два роки після спилювання. 1 кг свіжонарізаних дров мають вологість 40%, дають до 2 кВт тепла.

    7 днів може працювати на одному завантаженні пелетний котел, потужністю 24 кВт і об'ємом для сировини 240 л

    50 сантиметрів щонайбільше має сягати довжина полін, які помістяться в камеру згорання котла. Для ідеального горіння діаметр дров має сягати 12–15 см.

    500 літрів має сягати об'єм акумулюючого теплового резервуару для твердопаливного котла потужністю 20 кВт. На 1кВт потужності котла треба брати щонайменше 25 л накопичувальної ємності.

    7 862 гривень коштує акумуляційний резервуар ємністю 250 л. Ідеально підходить для котла потужністю 10 кВт. Найбільший, об'ємом 5000 л, обійдеться у 47 тис. грн.

    Переглядів: 1171 | Додав: Obers | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 7
    0
    7  
    www.everyday.in.ua/?p=7951

    Зима все ближе.Печь длительного
    горения своими руками. (Схема,Фото)

    Ночи уже холоднее, а наши защитники на фронте живут или
    в окопах, или в землянках, или просто в военных палатках.
    Волонтерам и парням на передовой на заметку, как создать
    печь длительного горения из почти подручных материалов.
    Печь длительного горения – это отопительная система,
    работающая долгое время на одной закладке топлива(дров,
    угля, мусора(бумажно-картонного, ни в коем случае не
    пластик)). В отличии от Буржуйки она гораздо дольше
    держит тепло, и они(буржуйки) уверены очень скоро станут
    дифицитом…
    В первую очередь, на горение влияют такие факторы, как
    подача воздуха, тяга и материал изготовления печи. При
    достаточной тяге и подаче воздуха топливо будет слишком
    сильно гореть, и топливо сгорит довольно быстро. Обратите
    внимание на схему печи длительного горения.

    Собрать подобную конструкцию можно из подручных
    материалов, за основу взят старый газовый баллон.
    Если при помощи заслонки и полной загрузки топки сделать
    из процесса горения процесс тления, то при правильной
    регулировке воздухоподачи, можно получить такой режим
    выделения тепла, при котором печь будет отдавать тепло
    почти целую ночь с одной загрузкой топлива…
    Для того, чтобы изготовить довольно простую печь,
    способную обогревать долгое время с одной загрузки,
    потребуется следующее: двухсотлитровая бочка (стальная)
    или старый газовый баллон, швеллер, трубы. Такая печь,
    была заимствована из Литвы (система Стропува) и получила
    название «бубафоня».
    Делается она следующим образом:
    Подобная система позволяет за раз загружать большой объем
    топлива, а горение больше будет напоминать достаточно
    интенсивное тление.

    0
    6  
    АВТОМОБИЛИ, РАБОТАВШИЕ НА ДРОВАХ 

    Сегодня аббревиатура «ГазГен» абсолютному большинству людей не говорит ровным счетом ничего. И только немногие любители истории техники знают, что существовали автомобили, у которых в качестве топлива использовались древесные чурки. А ведь было время, когда на вопрос «что такое газген?» попросту тыкали пальцем: во-он поехал! И слово это вовсе не считалось аббревиатурой. Некоторые люди почему-то убеждены, что газгены, обходившиеся чурками вместо бензина, были исключительным атрибутом советской нищеты. В действительности этот вид топлива был распространен по всей Европе...

    0
    5  
    В Донецке строят машины, которые ездят на дровах

    Житель Украины рассказал Metro, что каждому под силу построить газогенератор для своей машины 






    0
    4  
    Зараз я Вас здивую мабуть : 

    wink

    3  
    А "на поток" поставить виробництво не було ще думки?

    0
    2  

    0
    1  

    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Прогноз погоди
    Лохвиця 
    Пошук
    Міні-чат
    Календар
    «  Жовтень 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031
    Copyright Лохвиця © 2017