У центрі Лохвиці годинами буксують вантажівки, а від легковиків відриваються запчастини - 4 Березня 2015 - Лохвиця
-
ЛохвицяЧетвер, 08-Гр-2016, 08:52
ЛОХВИЦЯ
Вітаю Вас Гость | RSS
Форма входу

Реклама Google
Меню сайту
Обговорюють
  • Реклама


    Статистика
    Гость,
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2015 » Бурезень » 4 » У центрі Лохвиці годинами буксують вантажівки, а від легковиків відриваються запчастини
    18:15
    У центрі Лохвиці годинами буксують вантажівки, а від легковиків відриваються запчастини
    Дороги державного значення нині ремонтують методом засипання ям старим розмеленим асфальтом.


    У головній лохвицькій ямі ця вантажівка буксувала близько години, доки не витягли трактором

    Розбита дорога не перехресті вулиць Леніна й Радянської в Лохвиці була й залишається одним із «визначних» місць міста. За характерною ямою місцеві показують дорогу приїжджим, котрі запам’ятовують перехрестя, яке в народі називають Старою зупинкою, надовго. Іноді дорогу ремонтують, однак за лічені місяці ями й калюжі утворюються знову. Нині дорогу має ремонтувати Лохвицкий «Райавтодор», однак останніми роками підприємство не може це робити, бо знаходиться на межі розвалу через відсутність належного фінансування. Асфальтовий завод у районі не діє, гарячий асфальтобетон доводиться возити з Лубенщини, якщо коли й дають. Робітники отримують зарплату із затримками.

    Наприкінці минулого року згадане перехрестя через ями стало не лише незручним, але й небезпечним для учасників руху. Ями коштом міста працівники підприємства «Лохвицький шлях» засипали старим розмеленим асфальтом, знятим під час ремонту інших доріг. Взимку асфальт краще не класти – швидко зруйнується.

    В принципі, не маємо права цього робити, бо дорога – державного значення, – каже заступник міського голови Лохвиці Олексій Маляренко. – Я особисто спілкувався з керівництвом «Облавтодору» і пояснював, що на місці, де їдуть і 60-тонні вантажівки, асфальт ніколи не стояв і не стоятиме. Хіба що покласти його не менш ніж 25-сантиметровим шаром, як на трасі “Київ – Довжанський”, або покласти під низ аеродромні залізобетонні плити 6×2 м товщиною 14 см.

    Після засипання ям асфальтовою потертю вона розтягувалася за колесами по дорозі, наче багнюка. За місяць ями стали ще глибшими. Під час відлиги наприкінці січня машини стали забуксовувати. Таксисти розповідають, що після борсання в калюжі залишалися відламані запчастини: підкрилок, бампер та інше.

    За словами очевидців, 30 січня в яму заїхала велика вантажівка, і одна з пар коліс під кузовом не могла викотитися. Після години марних спроб водія фуру витягли трактором.

    За тиждень засипання потертю повторили, але вона знову виноситься за колесами… Люди тільки обурюються ремонтом у такий спосіб.

    На моїх очах на дорозі «Київ – Суми» зосереджено сипали потерть лопатами й розрівнювали з десяток робітників, – каже лохвичанин Роман. – А за три дні було те саме! Працюють люди й техніка, витрачається пальне, марно «списуються» гроші. На місці їхнього керівника я б відмовився виконувати подібні накази і «вибивав» би асфальтобетон, як тільки погода дозволить його класти.

    Переглядів: 168 | Додав: Obers | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Имя *:
    Email:
    Подписка:1
    Код *:
    Прогноз погоди
    Лохвиця 
    Реклама


    Пошук
    Міні-чат
    Календар
    «  Бурезень 2015  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031
    Copyright Лохвиця © 2016