ЛохвицяП'ятниця, 24-Лис-2017, 10:22
ЛОХВИЦЯ
Вітаю Вас Гость | RSS
Форма входу

Реклама Google
Меню сайту
Обговорюють
  • Реклама


    Статистика
    Гость,
    Онлайн всього: 3
    Гостей: 3
    Користувачів: 0
    Головна » 2014 » Бурезень » 23 » Сергій Добродомов створює триколісні мотоцикли власної конструкції
    08:17
    Сергій Добродомов створює триколісні мотоцикли власної конструкції
    «Для мене машина – засіб пересування, а мотоцикли я люблю», – говорить про своє захоплення лохвичанин. Від його першого витвору в захваті всі місцеві любителі техніки, над другим зараз працює у власному гаражі.


    З дитинства полюбив мопеди, – розповідає Сергій Олександрович, не припиняючи вкручувати спиці в мотоциклетне колесо. – Коли мені було років 13–15, мопед був основним захопленням хлопчаків. Навіть зібравшись на тусовку, вони тільки й говорили про свою техніку, обмінювалися запчастинами, давали один одному поради. Ну і, звичайно, каталися, голосно диркочучи, виписуючи піруети, стаючи «на цапа» – на заднє колесо. Потім хлопці повиростали, мопед став для них не предметом культу, а засобом пересування. Я ж зберіг любов до техніки на все життя, згодом змінив мопед на мотоцикл.

    Зараз Сергію Добродомову 41 рік, він має дружину й 14-річну доньку. Не має жодної освіти, крім 10 класів школи. Після служби в армії одразу почав працювати, займався ремонтом машин. Попрацювавши кілька років на станції техобслуговування, вирішив займатися ремонтом автомобілів сам удома. Обладнав майстерню в гаражі. Тепер це одночасно і місце роботи, і місце зайняття хобі. Кілька років тому Сергій Олександрович дивував земляків, їздячи на дивовижно тюнінгованому власноруч «Запорожці». Потім захотів їздити на оригінальному, красивому й надійному триколісному мотоциклі. Така машина називається «трайк».

    Узяв зубило, молоток, увімкнув зварювальний апарат, – і пішов робити, – жартує Сергій Олександрович у відповідь на питання, як відбувався творчий процес. – Руки в мене ростуть звідки потрібно, мотоцикли люблю дуже, але купити заводський не по кишені – то чому ж не зробити? Заводські трайки в Україні продаються. Найдешевші китайські з двигуном 400 см3 – до 50 тис. грн. Фактично це не мотоцикл, а трьохколісний скутер. Досить пристойні трайки – від 200 тис. грн.

    Перший трайк майстер робив 8 місяців. Робота затягнулася на 2 роки, працював над своїм у періоди, коли не було замовлень, переважно взимку.

    Узявся до роботи, бачивши лише готові машини і креслення в інтернеті, – показує запилені фотографії на стінах гаража, де трайк відображений на різних стадіях виготовлення. – Але чужі витвори копіювати не хотілося. За взірець узяв схожу на те, що мені хотілося, модель. Вигляд повторив відсотків на 80, а в середину оригіналу, звісно ж, не заглядав. Рама і обшивка повністю власної конструкції, основні деталі, звісно, з магазину. Двигун – маленький двохциліндровий на 650 см3 від «Оки», звідти ж і ходова частина та більша частина деталей. Для цього я придбав повністю передок від автомобіля. Обшивку кузова зробив із жерсті повністю сам, це багато вигнутих і зварених до купи деталей, шви зачищені і зашліфовані. Разом запчастини й матеріали обійшлися приблизно у 16 тис. грн.

    Їздити своїм першим трайком Сергій Олександрович почав навесні минулого року. Він двомісний, важить біля 500 кг а хорошій дорозі розганяється до 130 км/год. Гучно грає музика з розташованих по боках від заднього сидіння динаміків. Шум двигуна стишують саморобні глушителі. Майстер каже, їздити можна і взимку, якщо поставити зимову гуму і хороше вітрове скло. При потребі може перетворити трайк на кабріолет із відкидним дахом, поставити пічку.

    Крім мотоциклів, майстер полюбляє рок-музику. В гаражі працює під «Скорпіонз», «Мотлі Крю», «Синдерелу», Еліса Купера, «ДДТ», «Кіно» та музику інших, переважно хеві-металевих і російськорокових гуртів. Тому часто спілкується з людьми, які суміщують ці захоплення. Регулярно відвідує моторок-фестивалі у Млинах, Гребінці, Гадячі, Сумах, Пирятині, Городищі на Черкащині. Через відсутність реєстрації трайка на далекі дистанції їздить звичайним двоколісним мотоциклом.

    Коли авто- і мотолюбителі бачать трайк Добродомова, обступають його, розглядають, прицмокують, мацають, фотографуються поряд і просять покататися. Господар охоче катає бажаючих. Пасажири кажуть, що на задньому сидінні комфортніше, ніж у будь-якій машині чи на мотоциклі. На трайкові знявся у відеокліпі до своєї пісні репер Андрій Хорошилов.

    Подібних саморобок українські майстри роблять чимало, – зітхає. – Найчастіше – на основі двигуна від «Запорожця», але в хід іде все, що є під рукою. Але поки що в зареєструвати Україні саморобну техніку дуже важко й дорого. Кажуть, закон, за яким процедура буде простішою, розроблений, але ще не прийнятий. Мій трайк на дорозі абсолютно безпечний, як і офіційно допущені заводські автомобілі. Але через відсутність реєстрації кататися ним де завгодно не можу. Вільно їжджу десь на пустій трасі та на байк-зльотах. Тому чекаю можливості оформити документи. Для цього треба пройти сертифікацію трайка, випробування його експертами.

    На досягнутому майстер не зупиняється. У кутку гаража кипить робота над другим трайком, який буде більшим за перший. У його основі – двигун на 1300 см3 від «Жигулів»-«трійки», він стоїть спереду. Машина важитиме 600–700 кг. Зараз майстер виготовляє жерстяну обшивку красивої й ергономічної форми.

    Переглядів: 647 | Додав: Obers | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Прогноз погоди
    Лохвиця 
    Пошук
    Міні-чат
    Календар
    «  Бурезень 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31
    Copyright Лохвиця © 2017