Олег ЛІСНЯК: «Справжні патріоти зараз воюють» - 4 Листопада 2014 - Лохвиця
-
ЛохвицяСереда, 07-Гр-2016, 13:33
ЛОХВИЦЯ
Вітаю Вас Гость | RSS
Форма входу

Реклама Google
Меню сайту
Обговорюють
  • Реклама


    Статистика
    Гость,
    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0
    Головна » 2014 » Листопад » 4 » Олег ЛІСНЯК: «Справжні патріоти зараз воюють»
    14:37
    Олег ЛІСНЯК: «Справжні патріоти зараз воюють»
    Ось і відгриміли виборчі набати. Попри те, що у перегонах здебільшого брали участь так звані демократичні сили, хоча й деколи радиКАЛьні, такі брудні методи, як цього разу, не застосовувалися на Лохвиччині навіть при Януковичі. Одним кандидатам на бігбордах давали невідомо на яких підставах звання бандитів, інші бігборди обмальовували провокаційними закликами, як то, наприклад: «Віддай людям гроші!» А скільки тонн тепер уже агітаційної макулатури за кілька тижнів використали потенційні обранці, лаючи одне одного!


    «Контейнерна люстрація» в Полтаві.
    Фото: ІВ «Полтавщина»

    Інтернет-видання «Полтавщина» зробило дослідження і на прикладі кількох кандидатів, що балотувалися в Полтаві, оприлюднила таку статистику. Ціна розміщення на бігборді разом зі створенням дизайну, макету, роздрукуванням і розміщенням коштує 3 тис. грн. 1000 примірників агітаційної листівки А4 на газетному папері коштує 350 грн., а одна секунда відеоролика – 6 грн. Тож тільки на кошти кандидатів по місту Полтаві, витрачені ними, можна було забезпечити 34 бійців бронежилетами 4 класу, які коштують по 4 тис. грн. кожний. Або забезпечити половину батальйону зимовою формою, а «берцями» – 2 батальйони. Якщо об’єднати всіх інших кандидатів по області, зазначає видання, то це мільйони гривень, які могли б бути витрачені при бажанні «патріотів» на допомогу нашим бійцям.

    У той же час «Лохвицький край» опитав агітаторів, які стояли в наметах у Лохвиці й роздавали агітматеріали. Хоча були представлені наметами п’ять партій і кандидатів, про свою оплату сказали тільки представники двох. Виявляється, агітатори отримували по 10 грн. за годину роботи, причому як за теплої погоди на початку кампанії, так і на холоді з вітром під кінець.

    Певна частка цих грошей викинута на вітер і нашими кандидатами-мажоритарниками. Адже крім агітаційних наметів, найнятих агітаторів, прокламацій, під час виборчої кампанії, як гриби, з’являлись на Лохвиччині нові бігборди «небайдужих» кандидатів. Які, окрім інших своїх достоїнств, закликали голосувать за себе, бо вони, бачте, патріоти. Тільки справжні патріоти, мабуть, не виставляють себе героями на кожному кроці й не ліплять своє зображення на кожний стовп. А мовчки пишуть відповідні заяви і йдуть добровольцями в АТО. Бо не можуть бути байдужими, коли Вітчизна в небезпеці.

    А втім, є певна користь і позитиви із останньої виборчої кампанії. Перед виборами школи отримали сучасні телевізори з великими екранами, комп’ютери, тренажери та інше. І навіть у деякі автобусні маршрути, які не обслуговувалися по півроку й більше, вдихнули нове життя. Тепер ними мандрують із комфортом щасливі пасажири. І хіба назвеш це якимось негарним словом? Сто ротів тобі скажуть, що це безкорислива турбота за соціальну сферу виборців.

    Переглядів: 246 | Додав: Obers | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Имя *:
    Email:
    Подписка:1
    Код *:
    Прогноз погоди
    Лохвиця 
    Реклама


    Пошук
    Міні-чат
    Календар
    «  Листопад 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    Copyright Лохвиця © 2016