Між Лохвицею й Червонозаводським нарешті курсує рейсовий автобус - 4 Листопада 2014 - Лохвиця
-
ЛохвицяВівторок, 06-Гр-2016, 15:07
ЛОХВИЦЯ
Вітаю Вас Гость | RSS
Форма входу

Реклама Google
Меню сайту
Обговорюють
  • Реклама


    Статистика
    Гость,
    Онлайн всього: 2
    Гостей: 2
    Користувачів: 0
    Головна » 2014 » Листопад » 4 » Між Лохвицею й Червонозаводським нарешті курсує рейсовий автобус
    13:10
    Між Лохвицею й Червонозаводським нарешті курсує рейсовий автобус
    Більше 4 місяців автобусне сполучення Лохвиці з Червонозаводським було відсутнє. З 16 жовтня автобус курсує двічі на день, планується і третій рейс.


    Активісти й місцева влада Лохвиччини більше 3 місяців писали листи, звернення і особисто вели перемовини з обласною владою про відновлення рейсу. До червня цього року маршрут «Лохвиця – Червонозаводське» обслуговувала перевізник Ніна Марченко, маючи й рейси «Лохвиця – Полтава». Коли вона припинила займатися цим бізнесом, рейси в Полтаву дісталися полтавському перевізнику Раїсі Куксі, яка «в нагрузку» до 7 вигідних одержала лише один сільський маршрут. Тоді як раніше за право обслуговувати 1 міжміський примушували брати 2–3 сільських, інакше не пускали ні на який. У останні 2 місяці ОДА оголосила конкурс на обслуговування маршруту «Лохвиця – Червонозаводське» між перевізниками області, але бажаючих отримувати збитки й не компенсувати їх прибутками не знайшлося.

    Пересічному жителю нашого краю, який не знає важелів управління перевезеннями виконавчою владою та не читав наших попередніх публікацій на цю тему, може здаватися, що відсутність автобуса на маршруті усунути легко: варто домовитися з будь-яким підприємцем-перевізником – і він подасть автобус на зупинку. Насправді перевізник отримує 1 раз на 5 років дозвіл на обслуговування маршрутів. Кому які маршрути віддати, вирішує спеціальна комісія при облдержадміністрації. Вона має керуватися поданням районної адміністрації, але на практиці до думки знизу не прислухалася в останні роки. Також зруйнувався механізм наданню перевізнику невигідних сільських маршрутів «у нагрузку» до вигідних міжміських. Невигідні рейси між райцентром і селами, бо більша половина пасажирів – пенсіонери, яких треба везти безкоштовно. Компенсація за це виплачується не в повному обсязі й несвоєчасно. На міжміських рейсах перевізники можуть заробити й компенсувати збитки.

    Ми, представники міської ради, кілька разів були у Полтавській ОДА, писали звернення до Прем’єр-міністра України, але донедавна все не давало результатів, – каже міський голова Червонозаводського Віталій Сидоренко. – Мали попередню домовленість із підприємцем-перевізником Сергієм Різником про те, що він обслуговуватиме цей маршрут, якщо одержить хоча б один рейс «Лохвиця-Полтава». І ось нарешті добилися мети завдяки в тісній співпраці з командою народним депутатом. Нині ми не зупинилися, працюємо над тим, щоб із наступного тижня пустити ще один рейс після 17 години, адже багато лохвичан працюють у Червонозаводському і заводчан – у Лохвиці, поки що їм немає чим добиратися після роботи. Добре, що вийшло розпорядження голови ОДА Віктора Бугайчука про зміни порядку проведення конкурсів із визначення перевізників. Можливо, завдяки йому вдасться дати Різнику обслуговувати рейс у Полтаву. Нині вранці є три рейси «Лохвиця – Полтава», їх усі обслуговує перевізник Раїса Кукса, до якої є багато зауважень. Бувають випадки, коли вона не виконує свої зобов’язання, порушуючи графік чи скасовуючи рейс. Не відповідають нормам транспортні засоби, які випускаються на рейс. Її автобуси призначені для перевезення пасажирів не далі, ніж за 150 км. Недавно автобус Кукси перевернувся під Лубнами, більше 10 чоловік отримали травми. Ми намагалися вирішити ряд питань, запрошували підприємця до нас, але вона сюди так і не доїхала, що не красить перевізника. Тому ми зацікавлені, щоб рейси на Полтаву обслуговував Різник комфортабельними автобусами, а не тісними маршрутками.

    Усі рейси «Лохвиця – Полтава» повіддавали полтавським перевізникам, на їх благо спрацювали як попередня, так і нинішня влада, – підтверджує написане вище Сергій Різник. – При цьому, віддаючи вигідні маршрути полтавчанам, сільськими рейсами по нашому району їх не «довантажили».

    Віктор Корнієнко від усієї громади писав листи до районної й обласної адміністрацій, брав участь у перемовинах депутат райради, директор Лохвицького технікуму харчових технологій, розташованого в Червонозаводському.

    Відсутність сполучення може зірвати навчальний процес, адже десятки студентів їздять із Лохвиці на заняття щодня, – каже Віктор Миколайович. – За відновлення сполучення довго боролися громада Червонозаводського, міська рада, я як депутат районної ради. Закінчилося це тим, що втрутилася команда народного депутата Тараса Кутового і на рівні державної реєстрації ми вирішили питання про тимчасове закріплення перевізника. Тепер Полтавська ОДА буде ініціювати перегляд надання всіх рейсів «Лохвиця – Полтава», щоб надати пріоритет Сергію Володимировичу.

    Переглядів: 323 | Додав: Obers | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Имя *:
    Email:
    Подписка:1
    Код *:
    Прогноз погоди
    Лохвиця 
    Реклама


    Пошук
    Міні-чат
    Календар
    «  Листопад 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    Copyright Лохвиця © 2016