Червонозаводська автостанція перетворилася на зупинку - 10 Червня 2015 - Лохвиця
-
ЛохвицяНеділля, 11-Гр-2016, 05:10
ЛОХВИЦЯ
Вітаю Вас Гость | RSS
Форма входу

Реклама Google
Меню сайту
Обговорюють
  • Реклама


    Статистика
    Гость,
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2015 » Червень » 10 » Червонозаводська автостанція перетворилася на зупинку
    18:17
    Червонозаводська автостанція перетворилася на зупинку
    Тепер це – не обслуговувана зупинка на зразок дашка із лавою обіч траси. Збитковий для підприємства «Полтаваавтотранс» об’єкт намагалися закрити з вересня минулого року, та протримали зиму завдяки умовлянням.


    В зв’язку зі зменшенням пасажиропотоку, постійним вивезенням пасажирів нелегальними перевізниками, значним збільшенням витрат (на утримання будівлі автовокзалу, касових апаратів, заробітну плату працівників), збитковістю автостанції в Червонозаводському, неможливістю її в подальшому утримувати за рахунок інших автостанцій, зборами товариства з додатковою відповідальністю «Полтаваавтотранс» було вирішено з 09.09.2014 року закрити автостанцію «Червонозаводське», – повідомив торік Лохвицьку РДА в офіційному листі директор товариства Сергій Бутко.

    Кілька років тому про закриття автостанції ніхто й подумати не міг. Свідчення того – недавно зроблений гарненький зовнішній і внутрішній ремонт. У кращі часи автостанція була обшарпаною. Але відомі економічні зміни в нашому житті відбилися й на пасажирських перевезеннях.

    Звістка про закриття збурила громадськість. На засіданні «круглого столу» в ОДА Сергій Бутко пояснив керівникам області та представникам Лохвиччини, що значна частина вини – на попередніх представниках обласної влади, які віддали рейси перевізникам, що не заїжджали на автостанції й не платили відсоток із квитків. Втім, ніколи раніше маленькі автостанції не давали прибутків. І були завжди збитковими. Але враховуючи, що автостанції Полтави, Кременчука, Лубен і навіть Гадяча працювали з прибутками, раніше збитки перекривалися.

    В результаті перемовин міського голови Червонозаводського та інших представників місцевої влади, місцевих депутатів з «Полтаваавтотрансом» закриття вдавалося відтерміновувати, але у квітні цього року двері автостанції все ж зачинилися. Навесні люди не надто сильно відчули закриття, однак обуренням червонозаводчан немає меж. Біля закритої автостанції автобуси зупиняються не за розкладом, часто люди запізнюються. Без роботи залишилися касири і техпрацівники, а її в містечку, де роками не діють дрібні та найбільші підприємства – спиртовий і цукровий заводи – знайти дуже важко.

    Ох і лають люди закриття! – каже кондукторка автобуса. – А ми стараємося, щоб їм від того гірше не було. Завжди зупиняємося, самі продаємо квитки. Правда, зараз у рази зменшилася кількість пасажирів – через зубожіння люди уникають поїздок. А як узимку буде – не знаю. Треба ж людям десь погрітися! Хоча цю зиму часто обходилися без цієї можливості – в залі очікування постійно сиділа бабця. «Аромат» від неї так заповнював приміщення, що люди обирали мерзнути надворі. А вигнати людину ніхто не має права.

    Попри масове обурення, нам вдалося знайти одного чоловіка з діаметрально протилежною точкою зору. Він вважає, що автостанції – пережиток минулого і їх існування лише підвищує ціну квитків. Чоловік як аргумент наводить роботу маршруток «Київ–Суми», які зупиняються на лічені секунди край дороги і привозять пасажирів у півтора рази швидше за рейсові автобуси. Диспетчери цілодобово бронюють місця, водії самі продають квитки, пасажири застраховані.

    У Лохвицькій автостанції кажуть, що до збитковості призводять найбільше нелегальні перевізники, яким ніхто не перешкоджає. З метою боротьби з ними керівництво Лохвицької автостанції та «Полтаваоблавтотрансу» не раз зверталося до колишньої влади району, але це не давало результату. Тоді як у Чорнухах після того, як автостанцію закрили 30 січня і відкрили 3 лютого цього року, ДАІ суворо пильнує за нелегальними перевізниками, перешкоджає водіям рейсових автобусів робити зупинки в не призначених для цього місцях і набирати пасажирів. Тоді як у Лохвицькій автостанції працює кілька торгових точок і підтримує її коштами за оренду, в Червонозаводській немає місця для жодної.

    Через Червонозаводську автостанцію могло б проходити більше рейсів, пасажирів, які б приносили прибуток. Але в Лохвицькому районі стабільне автобусне сполучення існує далеко не між усіма населеними пунктами, бо не вигідне перевізникам. Ті змушені возити переважно пільговиків, за яких компенсацію отримують не в повному обсязі та зі затримками. На Гадяччині цю проблему розв’язали. Пільговики мають право їздити безкоштовно двічі на тиждень, а в решту днів змушені платити. В Лохвицькому районі таке правило запровадити поки що не вдалося, хоча закон, який це дозволяє, один.

    До останнього боровся за збереження автостанції міський голова Червонозаводського Віталій Сидоренко. Кажуть, йому пропонували задля збереження автостанції оплачувати роботу хоча б одного касира та не брати плату за оренду землі.

    Ми доклали всіх можливих зусиль, – каже Віталій Володимирович. – Нажаль, міська рада не змогла відгукнутися позитивно на пропозицію керівника «Полтаваавтотрансу» Сергія Бутка і підтримати роботу автостанції матеріально. Від районної влади поки що підтримки не одержали.

    Як працівники Лохвицької автостанції, так і червонозаводчани, включаючи міського голову, сподіваються на відновлення роботи автостанції хоча б перед зимою, коли треба буде ховатися від непогоди. Великі надії покладають на виконавчу владу району, яка продовжує оновлюватись.

    Переглядів: 178 | Додав: Obers | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Имя *:
    Email:
    Подписка:1
    Код *:
    Прогноз погоди
    Лохвиця 
    Реклама


    Пошук
    Міні-чат
    Календар
    «  Червень 2015  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930
    Copyright Лохвиця © 2016