Червонозаводська автостанція не працює 2 місяці - 24 Травня 2015 - Лохвиця
-
ЛохвицяСубота, 10-Гр-2016, 17:34
ЛОХВИЦЯ
Вітаю Вас Гость | RSS
Форма входу

Реклама Google
Меню сайту
Обговорюють
  • Реклама


    Статистика
    Гость,
    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » 2015 » Травень » 24 » Червонозаводська автостанція не працює 2 місяці
    12:53
    Червонозаводська автостанція не працює 2 місяці
    Збитковий для підприємства «Полтаваавтотранс» об’єкт намагалися закрити ще у вересні минулого року. Тепер це – необслуговувана зупинка.


    Червонозаводська автостанція восени 2014 року.
    Не здогадуючись про загрозу, незадовго будівлі надали красивого й сучасного вигляду.


    Кілька років тому про закриття автостанції ніхто й подумати не міг. Свідчення того – нещодавній ремонт. Але відомі економічні зміни в нашому житті відбилися і на пасажирських перевезеннях.

    У зв’язку зі зменшенням пасажиропотоку, постійним вивезенням пасажирів нелегальними перевізниками, значним збільшенням витрат (на утримання будівлі автовокзалу, касових апаратів, заробітну плату працівників), збитковістю автостанції в Червонозаводському, неможливістю її утримувати за рахунок інших автостанцій, зборами товариства з додатковою відповідальністю «Пол­таваавтотранс» було вирі­шено з 09.09.2014 року закрити автостанцію «Червоно­заводське», – повідомив торік Лохвицьку РДА в офіційному листі директор товариства Сергій Бутко.

    Це рішення збурило громадськість. На засіданні «круглого столу» в ОДА Сергій Бутко пояснив керівникам області та представникам Лохвиччини, що значна частина вини – на попередніх представниках обласної влади, які віддали рейси перевізникам, що не заїжджали на автостанції й не платили відсоток із квитків. Утім, ніколи раніше маленькі автостанції не давали прибутків. І були завжди збитковими. Але враховуючи, що автостанції Полтави, Кременчука, Лубен і навіть Гадяча працювали з прибутками, раніше збитки перекривалися.

    Навесні люди не надто відчули наслідки закриття, однак обуренню червонозаводчан немає меж. Біля закритої автостанції автобуси зупиняються не за розкладом, люди часто cпізнюються. Касири і техпрацівники залишилися без роботи, а знайти нову дуже важко.

    Ох і лають люди закриття! – говорить кондуктор автобуса. – А ми стараємося, щоб їм від того гірше не було. Завжди зупиняємося, самі продаємо квитки. Правда, зараз у рази зменшилася кількість пасажирів – через зубожіння люди уникають поїздок. А як узимку буде – не знаю. Треба ж людям десь погрітися! Хоча цю зиму в залі очікування постійно сиділа бабця. «Аромат» від неї так заповнював приміщення, що люди обирали мерзнути надворі. А вигнати людину ніхто не має права.

    Попри масове обурення, нам вдалося знайти одного чоловіка з діаметрально протилежною точкою зору. Він вважає, що автостанції – пережиток минулого і їх існування лише підвищує ціну квитків. Чоловік як аргумент наводить роботу маршруток «Київ–Суми», які зупиняються на лічені секунди край дороги і привозять пасажирів у півтора рази швидше за рейсові автобуси. Диспетчери цілодобово бронюють місця, водії самі продають квитки, пасажири застраховані.


    У Лохвицькій автостанції кажуть, що до збитковості найбільше призводять нелегальні перевізники, яким ніхто не перешкоджає. З метою боротьби з ними керівництво Лохвицької автостанції та «Полтаваоблавтотрансу» не раз зверталося до колишньої влади району, але це не давало результату. Тоді як у Чорнухах автостанцію закрили 30 січня і відкрили 3 лютого цього року, ДАІ суворо пильнує за нелегальними перевізниками, перешкоджає водіям рейсових автобусів робити зупинки в непризначених для цього місцях і набирати пасажирів. Тоді як у Лохвицькій автостанції працює кілька торгових точок і підтримує її коштами за оренду, в Червонозаводській немає місця для жодної.

    Через Червонозаводську автостанцію могло б проходити більше рейсів, а отже і пасажирів, які б приносили прибуток. Але в Лохвицькому районі стабільне автобусне сполучення існує далеко не між усіма населеними пунктами, бо це не вигідно перевізникам.

    На Гадяччині цю проблему розв’язали. Пільговики мають право їздити безкоштовно двічі на тиждень, а решту днів змушені платити.

    До останнього боровся за збереження автостанції міський голова Червонозаводського Ві­талій Сидоренко. Він особисто домовлявся з Сергієм Бутком, щоб продовжити роботу у осінньо­зимовий період.

    Ми доклали всіх можливих зусиль, – каже Віталій Во­лодимирович. – На жаль, міська рада не змогла відгукнутися позитивно на пропозицію керівника «Полтаваоблавтотрансу» Сергія Бутка і підтримати роботу автостанції матеріально. Від районної влади поки що підтримки не одержали.

    Як працівники Лохвицької автостанції, так і червонозаводчани, включаючи міського голову, сподіваються на відновлення роботи автостанції хоча б у холодну пору. Великі надії покладають на оновлену виконавчу владу району.

    Олег ДОЛЕНКО
    "Події та Коментарі"

    Переглядів: 178 | Додав: Obers | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Имя *:
    Email:
    Подписка:1
    Код *:
    Прогноз погоди
    Лохвиця 
    Реклама


    Пошук
    Міні-чат
    Календар
    «  Травень 2015  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    Copyright Лохвиця © 2016