ЛохвицяСубота, 22-Лип-2017, 17:47
ЛОХВИЦЯ
Вітаю Вас Гость | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 42 з 54«1240414243445354»
Модератор форуму: Stepan, Бабай, Obers, zakon 
Форум міста Лохвиця » Населені пункти » Інші населені пункти » Млини (Населення 644 особи. Площа 2,912 км². 3 км від Лохвиці.)
Млини
ObersДата: Середа, 29-Тр-2013, 01:24 | Сообщение # 616
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 2907
Награды: 10
Репутация: 5
Статус: Offline
Земля і Воля Моргуна 

Академік Федір Моргун: Якби в Україні повсюдно застосовували безплужну обробку землі, наша держава сьогодні мала б зерна в надлишку

Ось уже тридцять років Федір Трохимович агітує за «безвідвалку» в Україні і впроваджує її на практиці. І у свої 80 переконаний, що пройде ще кілька років, і українці викинуть не тільки плуги з полів, а й навіть лопати з городів. Невиправний оптиміст...

— Доводилося не раз чути і читати: плоскоріз придатний у цілинних умовах, де часто виникають пилові бурі, що вивітрюють вологу, а для українського клімату він не годиться. 

     — Так, не годиться, якщо його застосовувати через кілька місяців після збору врожаю, пускати техніку на вологі поля. Власне, спочатку нерідко так і трапляється, тому метод дискредитували. А знаєте, хто чинив найзатятіший опір? Учені й дипломовані фахівці. Я знав, що так буде, і розумів людей. Вони закінчували інститути, технікуми, у яких панувала плужна ідеологія. Вони писали дисертації, тобто будували своє майбутнє на засадах плужної ідеології. Плоскоріз для них був абсолютно не відомим. Тому я почав свою пропаганду з керівників нижніх ланок і самих селян.

Першим повірив мені і впровадив у своєму колгоспі безвідвалювання голова з Лохвицького району Микола Тимофійович Юрченко. До 1973 року Лохвицький район збирав найнижчі врожаї зернових серед сусідніх районів Полтавської, Чернігівської і Сумської областей.  Через три-чотири роки всі поля в Юрченка були оброблені плоскорізом, і зернових він почав збирати на 10—15 центнерів з гектара більше, ніж його сусіди, а цукрового буряку кожен гектар давав більше на 150—200 центнерів. Тільки після цього в безвідвалювання повірили. Уже у 80-ті роки, коли «безвiдвалка»  була впроваджена повсюдно, Полтавщина вийшла в лідери з врожаїв і валового збору зернових культур, цукрового буряку, кормів.

Нова технологія допомогла захистити грунти від ерозії й виробити за 1974—1988 роки додатково 3 мільйони 510 тисяч тонн зерна, більше 4 мільйонів тонн буряку і багато іншої продукції, заощадити 119 тисяч тонн палива, 757 тисяч людино-днів робочого часу. Ми одержали 678 мільйонів карбованців прибутку (буханець хліба тоді коштував 20 копійок), що дозволяло відбудовувати села, будувати школи і дитсадки, платити селянам гарні зарплати...

http://www.umoloda.kiev.ua/number/186/171/6490/


 
ObersДата: Четвер, 30-Тр-2013, 22:51 | Сообщение # 617
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 2907
Награды: 10
Репутация: 5
Статус: Offline


 
ObersДата: Четвер, 30-Тр-2013, 23:47 | Сообщение # 618
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 2907
Награды: 10
Репутация: 5
Статус: Offline


Прикрепления: 9880866.jpg(188Kb) · 1099888.jpg(239Kb)


 
ObersДата: Четвер, 30-Тр-2013, 23:48 | Сообщение # 619
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 2907
Награды: 10
Репутация: 5
Статус: Offline


Прикрепления: 0319406.jpg(247Kb) · 9013040.jpg(253Kb)


 
ObersДата: Четвер, 30-Тр-2013, 23:55 | Сообщение # 620
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 2907
Награды: 10
Репутация: 5
Статус: Offline


Прикрепления: 2026149.jpg(261Kb) · 3125887.jpg(240Kb)


 
ObersДата: Четвер, 30-Тр-2013, 23:56 | Сообщение # 621
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 2907
Награды: 10
Репутация: 5
Статус: Offline


Прикрепления: 2025940.jpg(382Kb) · 5214704.jpg(296Kb)


 
ObersДата: Четвер, 30-Тр-2013, 23:58 | Сообщение # 622
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 2907
Награды: 10
Репутация: 5
Статус: Offline


Прикрепления: 8622871.jpg(221Kb) · 6590372.jpg(216Kb)


 
ObersДата: Четвер, 30-Тр-2013, 23:59 | Сообщение # 623
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 2907
Награды: 10
Репутация: 5
Статус: Offline




Прикрепления: 1148390.jpg(177Kb) · 1842405.jpg(203Kb) · 9839114.jpg(193Kb)


 
ObersДата: П'ятниця, 31-Тр-2013, 00:01 | Сообщение # 624
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 2907
Награды: 10
Репутация: 5
Статус: Offline






Прикрепления: 4801280.jpg(147Kb) · 8816622.jpg(158Kb) · 2110572.jpg(241Kb) · 5930341.jpg(154Kb)


 
ObersДата: Субота, 01-Чер-2013, 15:47 | Сообщение # 625
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 2907
Награды: 10
Репутация: 5
Статус: Offline


[url=http://turmaps.net/modules/mapukr/index.php?kat=Ukraina(Vostok)&url=Lohvica&view=2]Лохвица. Масштаб 1:100000, M-36-55[/url]
Прикрепления: 3447551.png(865Kb)


 
aaaaДата: П'ятниця, 07-Чер-2013, 21:17 | Сообщение # 626
Генерал-лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 569
Награды: 4
Репутация: 1
Статус: Offline
Прикрепления: 5379753.jpg(237Kb)


"... в каждом из нас живут ангел и демон,и голоса их порй неразличимы".
"Ангел же заставляет нас размышлять о наших поступках, и ему иногда нужны чьи-нибудь уста,чтобы высказатся."
 
ObersДата: Субота, 08-Чер-2013, 01:33 | Сообщение # 627
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 2907
Награды: 10
Репутация: 5
Статус: Offline
aaaa, зустрічаємо 9 000 переглядів "Млинів"! 





Прикрепления: 0656500.jpg(229Kb) · 3956391.jpg(224Kb) · 1013115.jpg(210Kb)


 
ObersДата: Четвер, 20-Чер-2013, 15:47 | Сообщение # 628
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 2907
Награды: 10
Репутация: 5
Статус: Offline
Лохвицькі «дороги-напрямки» потрапили у 2% невідремонтованих азаровських доріг

Ще у квітні 2013 року, за інформацією Укравтодору, його зусиллями усунена "ямковість" на 98% доріг державного значення.


Гіркі усмішки водіїв на Млинівському мосту викликає ремонт відбійників, а не покриття дороги

Якби авторка попередньої статті з Гадяча доїхала до Лохвиці, то, мабуть її оцінка роботи Полтавського автодору на краще не змінилася б. Все ті ж вибої, ями та об’їзди по узбіччях, де це можливо. І яка з доріг у нашому районі дужче добита “до ручки” – це ще питання. Усі вони “фронтові”.

Але як не крути, що не кажи, це дійсно факт, який важко заперечити. Сумський автодор працює в рази краще полтавського. Помітно це було 2, 3 і 5 років тому. І не тільки в літній, а й у зимовий час. Кілька років поспіль наша газета друкувалася в Ромнах. Кожного тижня потрібно було забрати наклад чергового номера з друкарні. Звичайно, на зимових дорогах буває всяке. Але ми твердо знали і жодного разу не помилились: через замети, ожеледицю потрібно “дотягти” до кордону Полтавщини з Сумщиною. Далі, яка б не була погода, будеш рухатись по більш-менш пристойній, прочищеній і посипаній дорозі.

Сьогодні від кордону до самих Ромен по автодорівській трасі хоч боком котись. Ранньої весни там також були проблеми. А от у самих Ромнах (навіть у центрі) дороги не набагато кращі, ніж у Лохвиці на Ґудзюрині. В самих Сумах – також. Від’їдь 200 метрів від центру – і потрапиш у ями по коліна. Але це дороги комунального підпорядкування.

Керівники Лохвицького райавтодору багато років поспіль жаліються, наприклад, на те, що не мають нормальної снігоочисної техніки. Та, що є, давно вичерпала свій ресурс, морально й технічно застаріла. Тому кузови машин відриваться від рам, або тріскаються самі рами, як сталося цього року з автомобілем, що розкидав пісок на горі біля сільця Пестичевського. Не мають власного, як колись було, працюючого асфальтового заводу. В результаті чого можна натрапити на купу захололого невикористаного асфальту. За дизтопливом (причому, в мізерній кількості) доводиться їздити до Лубен. Та що там за дизтопливом? До Лубен їздимо навіть за піском. Адже законного піщаного кар’єру в Лохвицькому районі як не було, так і немає.

На момент підготовки статті до друку робітники підприємства ще не отримали заробітної плати за… квітень 2013 року. І це при тому, що наш район у порівнянні з іншими має набагато більший кілометраж державних доріг та складніший їх рельєф. Врешті-решт “ноги” проблеми ростуть не з району, а з області. Що обласний автодор дасть (маються на увазі кошти), те районний і “їсть”. Тож виходить, що керівники Сумського автодору заходять у кабмін протягом не одного року і при різних владах не в ті двері, що Полтавського. Або сумчани знають якесь чарівне слово, яке відкриває їм скриньку із грошима, а полтавчани – ні. Інакше чим пояснити, що державні дороги Сумщини (і не в одному районі) на голову відрізняються від наших?

Нещодавно голова ОДА Олександр Удовіченко вигнав з наради, де заслуховувався стан доріг області, керівників облавтодору. Сумнівно, що від цього зросте сума коштів, які виділяють на ремонт доріг Полтавщини. Чомусь після таких дій автору статті пригадався анекдот часів розвинутого соціалізму. Начальник токарного цеху зібрав майстрів та інженерів, щоб знайти відповідь на питання, чому цех не виконує план. Пропозиції були різні. В тому числі розмістити токарні верстати не у 2 ряди, як раніше, а ромбом чи колом. Сперечалися б іще довго. Але підійшла техробітниця бабуся Соня і сказала, що колись до революції, як була молодою, працювала у домі розпусти. Тож коли в господаря падали прибутки, зменшувалася кількість клієнтів, він не ліжка переставляв, а міняв персонал.

Минулого тижня нарешті розпочався ремонт Київської траси з боку Юсківців, де на деяких ділянках тверде покриття зникло взагалі. Кожного дня там укладали по два КрАЗи асфальтобетону. Мовби і немало, але коли на дорожньому полотні яма “поганяє” яму, а вибоїнам взагалі немає ліку, важко сказати, як скоро дорожникам вдасться дійти у Млини до мосту. У свою чергу сотні водіїв щодня, не їдучи, а скакаючи по Млинівському мосту, подумки звертаються з питанням до керівників автодору, влади: «Невже до червня не можна було привести дорожнє покриття до більш-менш нормального стану?» Для когось світять реверсні світлофори, адже при такій швидкості руху, яку можна дозволити, вчасно переїхати міст на зелене світло практично неможливо. От де можна «підробить» інспекторам ДАІ, виконать не один план, або набить не один карман.

Серед водіїв-лохвичан існують різні настрої. Від радикально налаштованих не раз доводилось чути, що вони готові піти на перекриття мосту, тим самим привернути увагу до проблеми не тільки Полтави, а й Києва та добитися його ремонту.
6 червня на черговій сесії районної ради місцеві депутати, які також, мабуть, не раз нам’яли боки та інші частини тіла, переїжджаючи міст, вирішили заслухати начальника Лохвицького райавтодору Володимира Гусенка. Питань не вельми приємних Володимир В’ячеславович наслухався вдосталь. І надав наступну інформацію.

У 2013 році його організація на дороги Лохвицького району поклала… 786 тон асфальтобетону. На дорогу до Шумейкового витрачено 78 тон асфальтобетону. Зроблений ремонт (з чим не погоджуються багато депутатів) траси від Гадяцького кордону до Токарівського мосту. У Юсківцях, де стан дороги особливо незадовільний, одного КрАЗу з асфальтобетоном, тобто 12 тон, вистачає тільки на 100 погонних метрів. 20 березня 2013 року, згідно постанови Кабінету Міністрів, мало бути виділено 30 млн. грн. на відрізок дороги «Пирятин – Ромни», в тому числі по Лохвицькому району мав бути зроблений капітальний ремонт на 15-кілометровій ділянці. Жодної копійки із цих 30 мільйонів автодорівці не отримали досі. Із доведеного плану в 3,5 млн. грн. на 2013 рік лохвицькі автодорівці освоїли 2,7 млн. грн. А попереду ще зима. Навіть ДАІ сьогодні, пишучи дорожникам припис, вказує: не просто зробити ремонт, а зробити його в межах виділених коштів. А так як тих коштів “кіт наплакав”, то такий і ремонт. Хоч, звичайно, щоб обрізати гілки кущів на узбіччях, які унебезпечнюють рух, не потрібно значних витрат.

Аби хоч трішки заспокоїти депутатів, Володимир Гусенко пообіцяв: з наступного понеділка, тобто з 10 червня, до Млинівського мосту буде привезена якась велика фреза, якою знімуть старе покриття (адже чого там тільки не накидано) і це дасть можливість покласти нове.

Прикрепления: 9262177.png(299Kb)


 
ObersДата: Вівторок, 30-Лип-2013, 18:38 | Сообщение # 629
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 2907
Награды: 10
Репутация: 5
Статус: Offline


10 000 переглядів нашої млинівської теми!


 
aaaaДата: Вівторок, 30-Лип-2013, 19:31 | Сообщение # 630
Генерал-лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 569
Награды: 4
Репутация: 1
Статус: Offline
На Лохвиччині  млиняни саме продвинута  нація. Молодці. Так би активізувати всі і  міста  і селища. Можливо тоді  б громада стала Громадою. І всі проблеми  воєдино  стало б рішати  легше. В нас  не господарі  Землі  Прадідів  , а проїжжі - від народження  до могили. Побільше  таких як Оберст ,то й суспільство  ставало б мудрішеим  .Млинам -  Viva. 10 000 !!!

"... в каждом из нас живут ангел и демон,и голоса их порй неразличимы".
"Ангел же заставляет нас размышлять о наших поступках, и ему иногда нужны чьи-нибудь уста,чтобы высказатся."
 
Форум міста Лохвиця » Населені пункти » Інші населені пункти » Млини (Населення 644 особи. Площа 2,912 км². 3 км від Лохвиці.)
Сторінка 42 з 54«1240414243445354»
Пошук:

Copyright Лохвиця © 2017