КРУ - Сторінка 6 - Форум міста Лохвиця
-
ЛохвицяП'ятниця, 09-Гр-2016, 22:13
ЛОХВИЦЯ
Вітаю Вас Гость | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 6 з 8«1245678»
Модератор форуму: Stepan, Бабай, Obers 
Форум міста Лохвиця » Організації » Організації » КРУ (Контрольно ревізійне управління)
КРУ
rootДата: Середа, 07-Тр-2008, 14:28 | Сообщение # 1
Адмін
Группа: Администраторы
Сообщений: 464
Награды: 4
Репутация: 16
Статус: Offline
Контрольно-ревізійний відділ в Лохвицькому районі повідомляє про постійно діючі номери „телефонів довіри”:
3-35-47 та 3-35-46.
У разі наявності фактів неправомірної поведінки працівників органів Державної контрольно-ревізійної служби та порушень чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів,використання державного чи комунального майна кожний громадянин може звернутись за даними номерами телефонів з відповідним повідомленням. Конфіденційність гарантують.


 
YanushevichДата: Вівторок, 12-Січ-2010, 14:35 | Сообщение # 76
Генерал-полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 1005
Награды: 5
Репутация: 4
Статус: Offline
Почему у нас не любят богатых

"На Руси ...богатству предпочиталась аскетичность, где особым уважением пользовались великомученики, готовые к жертвенности во имя социальной справедливости. Практики, обладающие передовыми знаниями и готовностью к прогрессивным преобразованиям, призывающие к кропотливой, созидательной работе, востребованы не были, поскольку экономика и предпринимательство пребывали на периферии общественного сознания".

Тут контроль и ревизии не помогут.


Уважаемые хохлы! Разорвите с советско-совковым прошлым и перестаньте сосать русскую сиську!

Сообщение отредактировал Yanushevich - Вівторок, 12-Січ-2010, 14:36
 
БабайДата: Середа, 13-Січ-2010, 15:04 | Сообщение # 77
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 3891
Награды: 5
Репутация: 1
Статус: Offline
Ще не один рік пройде, поки щось зміниться.
І в відносинах, і в системі цінностей.
Це довгий і нелегкий процес.


Умное выражение лица, еще не признак ума !
цитата из фильма.
 
РК-86Дата: Четвер, 14-Січ-2010, 00:23 | Сообщение # 78
Генераліссімус
Группа: Пользователи
Сообщений: 1591
Награды: 3
Репутация: 5
Статус: Offline
Yanushevich,
экономика и предпринимательство пребывают на периферии общественного сознания...


Я не боюсь умереть. Просто противно присутсвовать при этом...

Сообщение отредактировал РК-86 - Четвер, 14-Січ-2010, 00:30
 
KRVДата: Вівторок, 26-Січ-2010, 10:24 | Сообщение # 79
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 30
Награды: 1
Репутация: 1
Статус: Offline
Контрольно-ревізійній службі України - 17 років.

Діяльність контрольно-ревізійного відділу в Лохвицькому районі в 2009 році , як і в минулих роках, спрямовувалась на забезпечення належного рівня фінансово-бюджетної дисципліни в районі. Відповідно до завдань, визначених Бюджетним Кодексом, законами „ Про Державний бюджет України на 2009 рік” „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні” та поставлених Президентом і Урядом України, контрольно - ревізійний відділ в Лохвицькому районі здійснював державний контроль за використанням бюджетних коштів, збереженням державного та комунального майна, достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності.
Проведені контрольні заходи засвідчили, що до цього часу продовжується негативна практика незаконного та нецільового використання державних ресурсів. Загалом в 2009 році таких порушень виявлено на загальну суму 270,25 тис.грн. Крім цього, виявлено недоотримання бюджетами всіх рівнів коштів на загальну суму 1192,16 тис.грн. За результатами проведених відділом ревізій попереджено втрату вартості основних засобів через поновлення їх вартості та оприбуткування лишків основних засобів на загальну суму 665,93 тис.грн.
Проведеними контрольними заходами працівникам бюджетних установ донараховано і виплачено заробітної плати на загальну суму 93,08 тис.грн.
За підсумками проведених ревізій застосовано фінансові санкції до 9 порушників фінансової дисципліни шляхом зменшення бюджетних асигнувань та зупинення операцій з бюджетними коштами. До адміністративної, матеріальної та дисциплінарної відповідальності притягнуто 45 посадових осіб.
26 січня 1993 року набрав чинності Закон України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні”. І ось вже 17 років цей день по праву вважається днем народження Державної контрольно-ревізійної служби України. З нагоди нашого професійного свята хочу привітати всіх працівників ДКРС та ветеранів Служби. Бажаю Вам, дорогі колеги, світлої та щасливої долі! Хай наша нелегка відповідальна робота несе добро рідній Україні, радість і достаток кожній родині .

Начальник КРВ В.П.Солонуха

 
YanushevichДата: Вівторок, 26-Січ-2010, 11:57 | Сообщение # 80
Генерал-полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 1005
Награды: 5
Репутация: 4
Статус: Offline
Quote (РК-86)
Yanushevich,
экономика и предпринимательство пребывают на периферии общественного сознания...

Да, пребывают на периферии. И поэтому само существование этих КРУ в крайне неэффективном обществе периферийного капитализма вызывает улыбку. Кто контролирует и что? Кто проверяет проверяльщиков? Пирамида проверяльщиков... Посмотрели бы, есть ли КРУ в заграничных странах, как оно там называется (если есть) и как работает. Потому что КРУ существовало в СССР, в стране антиэкономики, производившей много товаров, которые никто не покупал.


Уважаемые хохлы! Разорвите с советско-совковым прошлым и перестаньте сосать русскую сиську!
 
aboubyrДата: Вівторок, 26-Січ-2010, 21:00 | Сообщение # 81
Генерал-майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 395
Награды: 3
Репутация: 4
Статус: Offline
От виникла цікав тема "Податкова електронна звітність".
Очуміти . Яка безтижа наглість,цинізм. Знайшли новий спосіб викачки грошей з провінції. Та подиха вона.На ладан диха. Так і місцеві підряджаються - звіт лише приймемо велектронній формі. А електронка мінімум 1000 грн в рік.
Єдиний податок і то менше вартий.Скіки це з лохвицьких київським перекинуть гриваків. От тобі узаконений рекет. А хто цей жлоб? А хто продавлює в верхах?А хто маріонетить по місцях. От для КРУ де лан є поорати.

Додано (26-Січ-2010, 20:00)
---------------------------------------------
Правда, главная “приятная” новость не подтвердилась. Вопреки информации, которая приводилась в письмах налоговых органов, услуга оператора электронной отчетности, так ненавязчиво прорекламированная, оказалась вовсе не бесплатной. На сайте оператора указано, что подключение к его системе для юридического лица стоит 960 гривен, для юрлица на упрощенной системе - 690 гривен, а для физических лиц предпринимателей, а также нотариусов и адвокатов - 360 гривен.


Листопад
"... в каждом из нас живут ангел и демон,и голоса их порй неразличимы".
"Ангел же заставляет нас размышлять о наших поступках, и ему иногда нужны чьи-нибудь уста,чтобы высказатся."
 
РК-86Дата: Середа, 27-Січ-2010, 22:38 | Сообщение # 82
Генераліссімус
Группа: Пользователи
Сообщений: 1591
Награды: 3
Репутация: 5
Статус: Offline
Quote (aboubyr)
От для КРУ де лан є поорати.

Чи зась?

Додано (27-Січ-2010, 21:38)
---------------------------------------------
Чи на дежимордовський рекет зубів не є?


Я не боюсь умереть. Просто противно присутсвовать при этом...
 
KRVДата: Понеділок, 19-Кв-2010, 17:43 | Сообщение # 83
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 30
Награды: 1
Репутация: 1
Статус: Offline
Відповідно до п. 1.4.2.1 плану роботи контрольно - ревізійного відділу в Лохвицькому районі на ІУ квартал 2009 року, працівниками КРВ проведено планову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності та використання бюджетних коштів, виділених на виплати допомог, пільг та субсидій управлінням праці та соціального захисту населення Лохвицької РДА за 2007-2008 роки та завершений звітний період 2009 року .
Ревізією виявлено порушень на загальну суму 1987,67 тис. грн. , в т.ч. :
1. Порушення, що призвели до недоотримання фінансових ресурсів фізичними особами на загальну суму 8,82 тис. грн., а саме :
-0,7 тис.грн. – недоплата матеріальної допомоги на оздоровлення, внаслідок невірно проведеного розрахунку, що є порушенням п.2 Порядку обчислення середньої заробітної плати , затвердженого Постановою КМУ від 08.02.1995 № 100 ;
- 0,42 тис.грн. - недоплата надбавки, що є порушенням п.2в постанови КМУ від 09.03.2006 № 268 „Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” зі змінами .
- 6,13 тис.грн. - недоотримання коштів за час перебування на курсах підвищення кваліфікації, що є порушенням інструкції «Про службові відрядження в межах України та за кордон» затвердженої наказом Мінфіну від 13.03.1998 № 59 .
- 0,8 тис.грн. - недоотримано премій, що є порушенням п. 5.11 наказу МОЗ № 308/519 ;
- 0,23 тис.грн. - недоотримано коштів за час перебування працівників у
відпустках, що є порушенням п.2, п.4 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого Постановою КМУ від 08.02.1995 № 100 ;
- 0,34 тис.грн. - недоотримано заробітної плати внаслідок ненарахування зарплати за фактично відпрацьований час, що є порушенням ст. 94 Кодексу законів Про працю України ;
- 0,2 тис.грн. - недоотримано коштів доплат до посадового окладу працівникам , що зайняті на роботах у шкідливих умовах, що є порушенням постанови КМУ 1093 від 25.08.04 «Про деякі питанння оплати праці окремих категорій працівників установ соціального захисту населення».
2. Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до втрат 266,32 тис. грн., з них :
- 1,1 тис.грн – зайві виплати субсидій, внаслідок надання недостовірних даних про наявні житлові приміщення, що є порушенням Положення про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого палива та пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.95 року № 848 ;
- 0,08 тис.грн. - надання пільг померлим, що є порушенням п.4 ст. 25 Цивільного кодексу України ;
- 0,08 тис.грн. – зайва виплата надбавки процівникам внаслідок невірно проведеного розрахунку, що є порушенням п.2в постанови КМУ від 09.03.2006 № 268 „Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” зі змінами ;
- 5,67 тис.грн. - переплата інших завищених витрат по оплаті праці працівникам, які перебували на курсах підвищення кваліфікації, що є порушенням інструкції «Про службові відрядження в межах України та за кордон» затвердженої наказом Мінфіну від 13.03.1998 № 59 ;
- 0,24 тис.грн. – зайві виплати матеріальної допомоги, що є порушенням п.2 Порядку обчислення середньої заробітної плати , затвердженого Постановою КМУ від 08.02.1995 № 100;
- 0,06 тис.грн. – зайві виплати коштів за час перебування працівників у відпустках відпускних, чим порушено п.2,п.4 Порядку обчислення середньої заробітної плати , затвердженого Постановою КМУ від 08.02.1995 № 100 ;
- 1,85 тис.грн. – зайві виплати премій в завищених розмірах чим передбачено наказами, що є порушення п 2.2 Постанови КМУ № 268 від 9.03.06 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури , судів та інших органів», п 5.11 наказу Мінпраці та соцполітики, МОЗ України від 05.10.2005 №308/51 ;
- 0,07 тис.грн. - зайві виплати заробітної плати за фактично невідпрацьований робочий час, що є порушенням ст. 94 Кодексу законів Про працю України;
- 0,45 тис.грн. - зайві виплати доплат до посадового окладу за шкідливі умови праці, що є порушенням п.3 постанови № 1093 від 25.08.2004 «Про деякі питання оплати праці окремих категорій працівників установ соціального захисту населення».
- 2,90 тис. грн. - сплата внесків до цільових фондів на суми зайво виплаченої зарплати ;
- 3,87 тис.грн. - покриття комунальних витрат терцентру управління праці, що фінансується з районного бюджету, за рахунок коштів управління праці ,що фінансується з державного бюджету, що є порушенням вимог ст.9 п.5 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996-ХІУ;
- 249,95 тис.грн. – завищення бюджетних асигнувань на здійснення програм соціального захисту населення, які профінансовані, що є порушенням п.4 «Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету» затвердженого постановою КМУ від 04.03.2002 № 256.
3.Інші порушення фінансової дисципліни 1712,53 тис.грн , з них:
- 1700,05 тис.грн. - завищення в кошторисі потреби у бюджетних коштах на здійснення програм соціального захисту населення, які не профінансовані, що є недотримання вимог п. 12, 46 «Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 № 228 ;
- 12,48 тис.грн. - наявність основних засобів, що рахуються по обліку за нульовою вартістю, що є порушенням п.1.10 «Інструкції з обліку основних засобів та інших необоротних активів бюджетних установ», затвердженої наказом ДКУ України від 17.07.2000 № 64.
Всі виявлені порушення відшкодовані в повній мірі.
За порушення у веденні бухгалтерського обліку складено протоколи за ст.164-2 ч.1 КУпАП на 3-х посадових осіб управління.
Про виявлені порушення проінформовано Лохвицьку районну прокуратуру, Головне управління праці та соціального захисту населення Полтавської ОДА та Лохвицьку районну державну адміністрацію.

КРВ в Лохвицькому районі

Додано (19-Кв-2010, 16:43)
---------------------------------------------
Контрольно-ревізійним відділом в Лохвицькому районі відповідно до плану контрольно-ревізійної роботи відділу на І квартал 2010 року, проведено планову виїзну ревізію виконання бюджету Васильківською сільською радою за період з 01.02.2006 по 31.01.2010.
Ревізією виявлено фінансових порушень на загальну суму 83,35 тис.грн, в т.ч:
1. Порушення, що призвели до недоотримання фінансових ресурсів фізичними особами на загальну суму 7,0 тис. грн, а саме:
- 2,76 тис.грн. - недоотримано коштів за час перебування працівників у відпустках внаслідок невірно визначеного коефіцієнта підвищення зарплати, що є порушенням п.10 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого Постановою КМУ від 08.02.1995 № 100;
- 1,79 тис.грн. - недоотримання коштів за час перебування на курсах підвищення кваліфікації, що є порушенням інструкції «Про службові відрядження в межах України та за кордон» затвердженої наказом Мінфіну від 13.03.1998 № 59;
- 1,43 тис.грн. - недоотримано коштів за час перебування працівників у відпустках ;
- 0,05 тис.грн. - недоотримано коштів за фактично відпрацьований час, що є порушенням ст. 94 Кодексу законів про працю № 322-УІІІ від 10.12.1971;
- 0,97 тис.грн. - недоотримано премій та надбавок, що є порушенням п.п.2, 6 Постанови КМУ № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів».
2. Порушення, що призвели до недоотримання фінансових ресурсів бюджетом на загальну суму 1,98 тис. грн, а саме:
- 0,59 тис.грн. - недоотримання протягом 01.04.2009 по 28.02.2010 коштів від оренди землі під нерухомим майном внаслідок неоформлення договору оренди новим власником майна, що є порушенням ст.2 Закону України «Про плату за землю» та ст.21 Закону України «Про оренду землі»;
- 1,39 тис.грн. - недоотримання коштів від оренди землі, що є порушенням ст.2 Закону України «Про плату за землю».
3. Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до втрат, на суму 5,01 тис. грн., з них:
- 2,52 тис.грн. - зайві виплати надбавки за вислугу років педпрацівникам, що є порушенням статті 57 п.1 Закону України „Про освіту” від 23.05.1991 №1060-ХІІ та п.2 Порядку погашення кредиторської заборгованості державного бюджету педагогічним і науково-педагогічним працівникам навчальних закладів та установ освіти з виплати надбавки за вислугу років та допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки» затвердженого постановою КМУ від 19.09.2005 № 934;
- 1,73 тис.грн. – зайві виплати коштів за час перебування на курсах підвищення кваліфікації, що є порушенням інструкції «Про службові відрядження в межах України та за кордон» затвердженої наказом Мінфіну від 13.03.1998 № 59 ;
- 0,09 тис.грн. – зайві виплати матеріальної допомоги на оздоровлення, що є порушення п.5.11 наказу Мінпраці та соцполітики України від 05.10.05 №308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соцзахисту населення»;
- 0,67 тис.грн. – сплата внесків до цільових фондів на суми зайво виплаченої зарплати.
4. Втрати фінансових і матеріальних ресурсів, внаслідок неефективних управлінських дій на суму 69,36 тис. грн. - здача в оренду майна за плату нижчу від середньоринкової.
Про результати ревізії проінформовано прокуратуру Лохвицького району та Лохвицьку районну раду.

КРВ в Лохвицькому районі

 
gloriaДата: Понеділок, 19-Кв-2010, 22:36 | Сообщение # 84
Рядовий
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Подскажите пожалуйста, где можно найти схематически расписанные законодательные и нормативные акты, которыми руководствуется КРУ при проверках???

И почему официальный сайт ДКРС не работает?

Спасибо shy

 
KRVДата: П'ятниця, 19-Лис-2010, 17:26 | Сообщение # 85
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 30
Награды: 1
Репутация: 1
Статус: Offline
КРУ при ревізіях і перевірках керується законодавчими документами , які розміщуються на сайтах різних міністерств , газетах та журналах

Додано (21-Кв-2010, 18:10)
---------------------------------------------
офіційний сайт ГоловКРУ : http://www.dkrs.gov.ua/

Додано (18-Тр-2010, 11:06)
---------------------------------------------
Відповідно до п.2.20 плану роботи ГоловКРУ на 1 квартал 2010 завершено планову виїзну ревізію використання коштів державного бюджету, виділених на підготовку та проведення виборів Президента України 17 січня 2010 в територіальному виборчому окрузі № 153.
Проведеною ревізією виявлено фінансових порушень на суму 134,33 тис.грн, в т.ч:
1. Порушення, що призвели до недоотримання фінансових ресурсів фізичними особами на загальну суму 123,06 тис.грн., а саме:
-122,88 тис.грн –недоплата заробітної плати звільненим від виконання своїх обов’язків за основним місцем роботи за роботу в дні голосування, що є порушенням п. 15 постанови ЦВК від 02.12.2009 № 409 «Про затвердження Порядку оплати праці членів виборчих комісій з виборів Президента України».
Так, проведеною ревізією оплати праці членам виборчих комісій в день голосування 17.01.2010 встановлено, що бухгалтерією ОВК ТВО №153 не проведено нарахування та виплату заробітної плати звільненим членам виборчих комісій, в той час, як оплата праці в день голосування проведена 15.01.2010 всім іншим членам виборчих дільниць (незвільненим від виконання своїх обов’язків за основним місцем роботи членам виборчих комісій).
В ході ревізії проведено дорахування та виплату коштів в сумі 122,88тис.грн.
-0,18 тис.грн- недоплата заробітної плати звільненим від виконання своїх обов’язків за основним місцем роботи внаслідок невірного розрахунку середньої заробітної плати , що є порушенням, що є недотриманням пп.. 3, 4, 8 Порядку обчислення середньої заробітної плати , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1995 року № 100.
2. Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до втрат 10,64 тис. грн., з них:
- 0,57 тис.грн -зайве списання бензину на роботу автомобілів на суму, внаслідок завищення норм списання бензину;
-7,19 тис.грн - зайві виплати заробітної плати внаслідок невірно проведених розрахунків середньої заробітної плати та внаслідок незвільнення від виконання своїх посадових обов’язків за основним місцем роботи звільненого члена виборчої дільниці, що є порушенням пп.. 3, 4, 8 Порядку обчислення середньої заробітної плати , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1995 року № 100 ( з внесеними змінами та доповненнями) та ст 29 ч.4 Закону України «Про вибори Президента України» від 05.03.1999 № 474-ХІV ;
- 2,62 тис.грн – сплата внесків до цільових фондів на суми зайво виплаченої зарплати;
- 0,26 тис.грн - сплата внесків до цільових фондів на фонд заробітної плати інваліда, що є порушенням ст.4 Закону України "Про збір на обов”язкове державне пенсійне страхування” (із змінами) від 26.06.1997 № 400/97-ВР .
3. Операції,проведені з порушенням чинного законодавства, що не призвели до втрат на суму 0,63 тис.грн:
- 0,46 тис.грн -зайве нарахування заробітної плати внаслідок невірного визначення середньої заробітної плати, що є порушенням пп.. 3, 4, 8 Порядку обчислення середньої заробітної плати , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.02.1995 року № 100 ( з внесеними змінами та доповненнями );
- 0,17 тис.грн – зайве нарахування внесків до цільових фондів на суми зайво нарахованої зарплати.

За допущені порушення у веденні бухгалтерського обліку на чотирьох осіб складено протоколи за ст.. 164-2 ч.1 КУпАП.
Про результати ревізії проінформовано Центральну виборчу комісію та прокуратуру Лохвицького району.

КРВ в Лохвицькому районі

Додано (18-Чер-2010, 12:21)
---------------------------------------------

Про результати планової виїзної
ревізії фінансово-господарської діяльності
Лохвицької центральної районної лікарні .

Контрольно-ревізійним відділом в Лохвицькому районі відповідно до п. 1.4.2.1 плану роботи КРВ на 1 квартал 2010 проведено планову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності Лохвицької ЦРЛ за період з 01.07.2007 по 01.03.2010 року.
Проведеною ревізією виявлено фінансових порушень на загальну суму 573,57 тис.грн.
Коментуючи зміст виявлених порушень слід зазначити найбільші порушення, а саме :

- по нарахуванню та виплаті заробітної плати, відпускних, премій та доплат виявлено, що працівниками Лохвицької ЦРЛ недоотримано відпускних внаслідок не проведення їх коригування на коефіцієнт підвищення заробітної плати на загальну суму 30,44 тис.грн. В ході ревізії кошти недоотриманих відпускних дораховано і включено до розрахунково-платіжних відомостей за травень 2010 року та повністю виплачені ;
- по покриттю видатків, пов’язаних з наданням платних послуг за рахунок загального фонду бюджету встановлено, що кошти які надходили на спеціальний реєстраційний рахунок лікарні за надані платні послуги (зубопротезування, медичні огляди) та передбачені в розрахунку вартості цих послуг, як видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, не спрямовувались на оплату понесених витрат на опалення приміщень Лохвицької ЦРЛ, що призвело до втрат загального фонду бюджету на суму 93,20 тис.грн. В ході ревізії кошти повністю повернуті з спеціального рахунку до загального фонду ;
- по законності списання основних засобів встановлено, що установою було списано основні засоби без дозволу розпорядника вищого рівня на загальну суму 19,60 тис.грн. в порушення вимог діючого законодавства. В ході ревізії відповідні дозволи було надано Лохвицькою РДА та Головним управлінням охорони здоров’я Полтавської ОДА ;
- по законності проведення витрат на опалення приміщень Лохвицької ЦРЛ встановлено, безпідставне заниження вартості за спожиті комунальні послуги на опалення приміщення другої черги будівництва дитячої лікарні в січні – лютому 2010 року на загальну суму 30,01 тис.грн. На даний час лікарнею проводиться робота по відшкодуванню цих коштів.
Також в ході ревізії було виявлено і інші порушення фінансово-господарської діяльності, а саме :
- заниження в обліку вартості основних засобів внаслідок не відображення по обліку проведеної індексації на суму 219,50 тис.грн. та заниження в обліку вартості основних засобів в результаті не приведення вартості окремих необоротних активів у відповідність до діючих цін на суму 122,21 тис.грн. В період ревізії на підставі наказу головного лікаря від 15.04.2010 № 43/1 комісією проведено переоцінку основних засобів .
Крім цього проведеною ревізією відшкодування вартості стаціонарного лікування потерпілих від злочинних діянь та дорожньо-транспортних пригод встановлено, що позови до винних осіб закладом охорони здоров’я не направлялись. В результаті лікарня втратила можливість відшкодування витрат проведених на лікування потерпілих в загальній сумі 22,68 тис.грн.

За порушення у веденні бухгалтерського обліку на посадових осіб лікарні накладено сім адміністративних стягнень на загальну суму 1241,00 грн., які сплачені повністю.
За матеріалами ревізії головним лікарем видано наказ по підсумках проведеної ревізії відповідно до якого шість посадових осіб лікарні притягнено до дисциплінарної відповідальності.

З метою забезпечення належного рівня фінансово-бюджетної дисципліни та попередження фактів незаконного і неефективного використання бюджетних коштів, майна, рекомендую керівникам бюджетних установ району взяти до відому викладену інформацію та посилити внутрішній контроль у підвідомчих установах.

Головний контролер-ревізор КРВ
в Лохвицькому районі В.І Верходуб

Додано (03-Серп-2010, 14:16)
---------------------------------------------
З метою підвищення ефективності зворотного зв»язку з громадськістю, забезпечення прозорості в діяльності органів ДКРС у підрозділах контрольно-ревізійної служби України працюють «телефони довіри».
Номера «телефону довіри»
- ГоловКРУ України (044) 425-38-18 ;
(044) 425-37-71 ;
- КРУ в Полтавській області 7-36-00 ;
- КРВ в Лохвицькому районі 3-35-46.
Зателефонувавши за номером «телефону довіри», громадянин може повідомити про протиправні дії працівників державної служби, про зловживання ними службовим становищем, про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів чи використанні державного або комунального майна.
«Телефон довіри» працює з 9 до 18 годин в робочі дні.

Начальник
КРВ в Лохвицькому районі В.П.Солонуха

Додано (20-Серп-2010, 09:00)
---------------------------------------------
Контрольно-ревізійним відділом в Лохвицькому районі відповідно до п. 1.4.1.1 плану роботи КРВ на ІІ квартал 2010 проведено планову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності відділу освіти Лохвицької районної державної адміністрації за період з 01.01.2008 по 01.06.2010 року.
Проведеною ревізією виявлено фінансових порушень на суму 931.19 тис.грн. в т.ч. :
1.Порушення, що призвели до недоотримання фінансових ресурсів фізичними особами на загальну суму 0,88 тис.грн. :
- 0,31 тис.грн.- недоплата коштів на відрядження працівникам, що є порушеням п.1 Постанови КМУ від 23.04.1999 №663 «Про норми відшкодування витрат на відрядження у межах України та за кордон» (зі змінами та доповненнями) ;
- 0,16 тис.грн.- недоплата за класне керівництво, що є порушеням п.36 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти затвердженої наказом Міносвіти від 14.04.1993 № 102 ;
- 0,41 тис.грн. - недоотримання середньомісячної заробітної плати за час перебування працівників на курсах підвищення кваліфікації, що є порушеням п.2 Постанови КМУ від 08.02.1995 № 100 « Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати».
2.Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до втрат – 39.15 тис. грн., з них :
- 0,06 тис.грн. - переплата доплати за класне керівництво, що є порушенням п.36 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти затвердженої наказом Міносвіти від 14.04..1993 № 102 ;
- 0,23 тис.грн. - переплата заробітної плати за заміну, що є порушенням Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти затвердженої наказом Міносвіти від 14.04..1993 № 102 ;
- 0,78 тис.грн. - зайві виплати до цільових фондів на зайво виплачену заробітну плату ;
- 6,92 тис.грн. - завищення об’ємів виконаних ремонтних робіт, внаслідок включення завищеної вартості матеріалів, що є порушенням п.3.1.10.8 Правил визначення вартості будівництва (ДБН Д 1.1-1-2000), затверджених наказом Держбуду України від 27.08.2000 № 174 та не відповідає вимогам п.п 1,3,5 ст 9 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996-ХІУ.
- 29,29 тис.грн. - не дотриманням вимог п.п.20,22,23 «Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 в частині проведення видатків з загального фонду, які не обумовлені характером діяльності установи та не обґрунтовані відповідними розрахунками за загальним фондом кошторису установи.

3. Інші порушення фінансової дисципліни виявлено на суму 891,16 тис.грн., а саме :
- 2,5 тис.грн. – лишки матеріальних цінностей, виявлені в ході інвентаризації, що є порушенням п.1 ст.3 та п.1 і 8 ст.9 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996-ХІУ та п.п.1,2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 ;
- 888,66 тис.грн – завищення вартості активів внаслідок оприбуткування матеріальних цінностей з сумою ПДВ, що є порушенням п.1.13 Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ,затверджених наказом ДКУ від 17.07.2000 № 64 (зі змінами).

За порушення у веденні бухгалтерського обліку 4 посадових осіб притягнуто до адмінвідповідальності за ст. 164-2 ч.1 КУпАП.
В.о.начальника відділу освіти Лохвицької РДА направлено обов’язкові вимоги про усунення порушень та недоліків виявлених ревізією.
Про виявлені порушення проінформовано Лохвицьку районну прокуратуру та Лохвицьку районну державну адміністрацію.

КРВ в Лохвицькому районі

Додано (17-Вер-2010, 11:17)
---------------------------------------------
Про результати ревізії Лохвицької районної
державної лікарні ветмедицини

На виконання п. 2.58 Плану контрольно-ревізійної роботи ГоловКРУ України та п.1.1.5.1 Плану контрольно-ревізійної роботи контрольно-ревізійного відділу в Лохвицькому районі на ІІ квартал 2010 року КРВ в Лохвицькому районі проведено планову виїзну ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Лохвицької районної державної лікарні ветеринарної медицини за період з 01.01.2009 по 30.06.2010 року
Проведеною ревізією виявлено фінансових порушень на суму 65,74 тис.грн., в т.ч. :
1). Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до недоотримання фінансових ресурсів – 4,31 тис. грн., з них:
- 0,09 тис.грн- недоотримання відпускних внаслідок непроведення нарахуванння відпускних, працівникові ,що знаходивсь у навчальній відпусці що є порушенням ст 15 Закону україни «Про відпустки» ;
- 0,34 тис.грн - недоотримання середньомісячної заробітної плати за час перебування працівників на курсах підвищення кваліфікації, що є порушеням п.2 Постанови КМУ від 08.02.1995 №100 « Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати».
-3,85 тис.грн – недоотримання власних наджень від наданих ветпослуг, що є порушенням Переліку груп власних надходжень бюджетних установ , вимог щодо їх утворення та напрями використання , затвердженого Постановою КМУ від 17.05.2002 № 659.
-0,03 тис.грн- –недоотримання заробітної плати за фактично невідпрацьований час , що є порушенням ст. 94 Кодексу законів Про працю України
2).Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до втрат – 8,73 тис. грн., з них:
-1,49- зверх нормативне списання вакцини, що є порушенням Методичних рекомендацій по плануванню, організації та проведенні пероральної імунізації диких м”ясоїдних проти сказу, затвердженого наказом Головного Державного інспектора ветеринарної медицини України від 30.03.2009;
-4,73 тис.грн - нецільове використання коштів на проведення капітального ремонту гаража, що є порушенням вимог пунктів 4, 5 статті 51 Бюджетного Кодексу України від 21.06.2001 № 2542-ІІ та «Роз’яснення щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету», затверджених спільним наказом Міністерства фінансів України і Державного казначейства України від 08.12.2006 № 330, зі змінами .
-0,34 тис.грн –зайві виплати коштів за час перебування на курсах підвищення кваліфікації, що є порушенням інструкції «Про службові відрядження в межах України та за кордон» затвердженої наказом Мінфіну від 13.03.1998 № 59 ;
-0,24 тис.грн –виплата заробітної плати за фактично невідпрацьований час , що є порушенням ст. 94 Кодексу законів Про працю України ;
-1,72 тис.грн – зайве списання біопрепаратів в порушення порушення постанови Кабінету Міністрів України від 05.08.1992 № 478 “Про перелік протиепізоотичних, лікувальних, лабораторно – діагностичних, радіологічних та інших ветеринарно – санітарних заходів, що проводяться органами державної ветеринарної медицини за рахунок коштів відповідних бюджетів та інших коштів”.
- 0,21 тис.грн – зайві виплати до цільових фондів на зайво виплачену заробітну плату .
3). Втрати фінансових і матеріальних ресурсів, внаслідок неефективних управлінських дій на суму 47,91 тис.грн:
- 3,06 тис.грн- непродуктивні витрати внаслідок недоотримання постанови Національної комісії регулювання електроенергетики від 29.01.2009 року № 56 „Про затвердження граничного рівня ціни на природний газ для установ та організацій, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів, на 2009 рік».
-7,96 тис.грн - непродуктивні витрати. В ході ревізії встановлено, що протягом ревізійного періоду в ветлікарні мали місце випадки списання з обліку не використаних препаратів (а саме знешкодження шляхом кип’ятіння), внаслідок їх фасування у великі ємності, що не уможливлює їх використання ветлікарнею у повному обсязі.
Так, в ході ревізії встановлено, що протягом ревізійного періоду в ветлікарні мали місце випадки списання з обліку не використаних препаратів (а саме знешкодження шляхом кип’ятіння), внаслідок їх фасування у великі ємності, що не уможливлює їх використання ветлікарнею у повному обсязі.
-36,89- тис.грн- непродуктивні витрати внаслідок не дотримання Ветлікарнею рекомендацій наказу Мінсільгоспроду України від 03.03.1997 №37-26-12/1601 “Про тимчасові штатні нормативи та типові штати установ державної ветеринарної медицини” а саме при затвердженні штатних розписів, протягом всього ревізійного періоду, Ветлікарнею введено по спеціальному фонду штатну одиницю по підрозділу “Централізована бухгалтерія” провідний програміст, яка Типовими штатами не передбачена.
Про результати ревізії проінформовано прокуратуру району .
За результатами ревізії складено 3 протоколи про адміністративне правопорушення за ст 164-2 КУпАП.

КРВ в Лохвицькому районі

Додано (19-Лис-2010, 16:26)
---------------------------------------------
Про результати планової виїзної
ревізії фінансово-господарської діяльності
відділу культури і туризму лохвицької РДА

Контрольно-ревізійним відділом в Лохвицькому районі відповідно до п.1.4.1.1 плану контрольно-ревізійної роботи контрольно - ревізійного відділу в Лохвицькому районі на ІІІ квартал 2010 року проведено планову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності відділу культури і туризму лохвицької РДА за період з 01.10.2007 по 01.08.2010 року.

Проведеною ревізією виявлено фінансових порушень на загальну суму 58,35 тис.грн.
Проаналізувавши виявлені порушення слід зазначити найбільші суми порушень, а саме:
- недоотримання середньомісячної заробітної плати за час перебування працівників у відрядженнях та відпускних за час перебування працівників у відпустках на загальну суму 6,48 тис. грн. В ході ревізії проведено дорахування недоотриманих коштів і включено до розрахунково-платіжних відомостей за жовтень 2010 року та повністю виплачено;
- зайві виплати коштів за час перебування працівників у відрядженнях та відпустках на загальну суму 7,47 тис. грн. та зайве перерахування коштів до цільових фондів на зайві виплати на загальну суму 2,71 тис. грн. В ході ревізії переплату утримано із заробітної плати згідно поданих заяв.;
- нецільове використання коштів внаслідок використання бюджетних коштів всупереч КФК по якому їх було виділено на загальну суму 4,16 тис.грн. Згідно рішення сесії районної ради зменшено асигнування по відних КФК.
- використання майна внаслідок придбання матеріальних цінностей за одним КТКВ, а використання їх за іншим КТКВ, що є порушенням вимог пунктів 4, 5 статті 51, п.6 ст.78 Бюджетного Кодексу України від 21.06.2001 № 2542-ІІ та «Роз’яснення щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету», затверджених спільним наказом Міністерства фінансів України і Державного казначейства України від 08.12.2006 № 330, зі змінами.
-списання коштів на видатки без отримання послуг на суму 11,51 тис. грн., що є порушенням п.1 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» №996-ХІУ від 16.07.1999 року. Так в ході ревізії встановлено, що в грудні 2007 року відділом культури і туризму Лохвицької РДА перераховано кошти в сумі 11513,00 грн. ПП «Меридіан» за виготовлення технічної документації із землеустрою. В ході ревізії технічна документація не надана. Згідно даних бухгалтерського обліку відділу культури і туризму, в грудні 2007 року суму 11513,00 грн. списано на видатки без підтверджуючих документів (актів виконаних робіт) та не відображено по обліку як дебіторську заборгованість протягом всього ревізуємого періоду.
– перевищення граничних сум придбання матеріальних цінностей визначених Кабміном, на суму 5,19 тис.грн, що є порушенням п.1 постанови КМУ від 04.04.2001 №332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, ком’ютерів державними органами а також установами та організаціями які утримуються за рахунок державного та місцевих бюджетів»;
– списання основних засобів без дозволу установи вищого рівня на суму 10,29 тис.грн, що є порушенням п.11 типової інструкції «Про порядок списання матеріальних цінностей з балансу бюджетних установ» затвердженої наказом ДКУ та Мінекономіки України від 10.08.2001 № 142/181.

За результатами ревізії на трьох посадових осіб складено протоколи про адміністративне правопорушення за ст 164-2 КУпАП.Про результати ревізії проінформовано прокуратуру району та Лохвицьку РДА.

КРВ в Лохвицькому районі

 
ZARAZAДата: П'ятниця, 26-Лис-2010, 12:54 | Сообщение # 86
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 162
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Quote
Да, пребывают на периферии. И поэтому само существование этих КРУ в крайне неэффективном обществе периферийного капитализма вызывает улыбку. Кто контролирует и что? Кто проверяет проверяльщиков? Пирамида проверяльщиков... Посмотрели бы, есть ли КРУ в заграничных странах, как оно там называется (если есть) и как работает. Потому что КРУ существовало в СССР, в стране антиэкономики, производившей много товаров, которые никто не покупал.
як казав одн мужик по телеку ,унас кОуПцИї нет ,правда очі внього кожен по своєму біга дифективна мова сгоже,що розумово відсталий і прізвеще помоєму Луценко wacko


Сообщение отредактировал ZARAZA - П'ятниця, 26-Лис-2010, 12:54
 
KRVДата: Четвер, 17-Лис-2011, 19:08 | Сообщение # 87
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 30
Награды: 1
Репутация: 1
Статус: Offline
КРВ в Лохвицькому районі інформує про зміну номерів „телефону довіри”:
ГоловКРУ України 8(044)425-38-18, 425-37-71;
КРУ в Полтавській області: (05322) 2-58-02 та (05322) 7-36-00;
КРВ в Лохвицькому районі 3-35-46.

Додано (04-Серп-2011, 11:38)
---------------------------------------------
Діяльність контрольно-ревізійного відділу в Лохвицькому районі в 2011 році, як і в попередніх роках спрямовувалась на забезпечення належного рівня фінансово-бюджетної дисципліни в районі. Відповідно до завдань, визначених Бюджетним Кодексом, законами „ Про Державний бюджет України на 2011 рік” „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні” та поставлених Президентом і Урядом України, контрольно - ревізійний відділ в Лохвицькому районі здійснював державний контроль за використанням бюджетних коштів, збереженням державного та комунального майна, достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності.
Протягом січня –липня 2011 року відділом проведено 6 ревізій, в ході яких виявлено фінансових порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів виявлено в сумі 458,40 тис.грн, з яких незаконні витрати склали 212,77 тис.грн. та недоотримані кошти на суму 245,63 тис.грн.
Тобто, проведені контрольні заходи засвідчили, що до цього часу продовжується негативна практика незаконного та нецільового використання державних ресурсів. Такі порушення виявлено у всіх обревізованих установах.
При проведенні ревізій як бюджетних установ так, і підприємств державної та комунальної власності особлива увага приділяється питанню правильності нарахування та виплати заробітної плати. При цьому завданням є не тільки виявити переплати і незаконні видатки , але і захистити законні інтереси громадян на одержання заробітної плати. Так за результатами проведених ревізій дораховано заробітної плати працівникам на загальну суму 119,85 тис.грн.
За допущені порушення у веденні бухгалтерського обліку та використанні коштів за січень-липень 2011 рік до адміністративної відповідальності притягнуто 23 особи шляхом накладення адміністративних штрафів на загальну суму 5,13 тис.грн. Правоохоронними органами за результатами ревізій порушено дві кримінальні справи.
За результатами проведених контрольних заходів фінансові санкції згідно з вимогами Бюджетного кодексу застосовувались у 10 випадках.

КРВ в Лохвицькому районі

Додано (19-Вер-2011, 10:49)
---------------------------------------------
На виконання п.1.4.6.1 плану проботи КРВ в Лохвицькому районі проведено ревізію виконання бюджету Червонозаводської міської ради за період з 01.05.2009 по 30.06.2011.
Проведеною ревізією встановлено фінансових порушень на суму 576,36 тис.грн., в т.ч. :
1.Недоотримано коштів на загальну суму 32,34 тис.грн., в т.ч. :
-1,04 тис.грн. - недоотримання коштів державним бюджетом внаслідок зарахування до міського бюджету адмінштрафів, які повинні надходити до Державного бюджету України, що є порушенням п.1 ст. 29 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 № 2542-ІІI та п. 22 ст.29 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI ;
-5,07 тис.грн. – недоотримано коштів від забудовників, що надходять на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, що є порушенням ст. 629 Цивільного Кодексу України від 16 січня 2003 року 435-IV ;
-0,58 тис.грн. - недоотримано коштів орендної плати внаслідок неперерахування орендної плати комунальним підприємством до бюджету, що є порушенням п.14 ст 69 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VI ;
-16,01 тис.грн. - недоотримано коштів орендної плати за землю внаслідок заниження нормативної грошової оцінки, що є порушенням п.2 Постанови Кабміну від 13.12.2006 № 1724 «Деякі питання оренди земель»;
-8,03 тис.грн. - недоотримано коштів орендної плати за майно внаслідок несплати її орендарями, що є порушенням ст. 629 Цивільного Кодексу України від 16.01.2003 № 435-ІУ;
-0,41 тис.грн. - недоплата заробітної плати, що є порушенням вимог ст. 94 Кодексу законів про працю України N 322-VIII від 10.12.71 (зі змінами та доповненнями);
-1,20 тис.грн. – недоотримання середньомісячної заробітної плати за час перебування працівників у відрядженнях, що є порушеням вимог інструкції “Про службові відрядження в межах України та за кордон” затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59 .
2.Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до втрат 242,48 тис. грн., з них :
- 6,35 тис.грн. – використання коштів не у відповідності з КФК затвердженим кошторисом, а саме за рахунок поточних видатків проведено оплату видатків на покриття інших заборгованостей, що виникли у попередні роки, що є порушенням п.4, 5 ст.51, п.6 ст.78 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 №2542-ІІІ.;
-4,3 тис.грн. - використання коштів не у відповідності з КФК затвердженим кошторисом, а саме оплату послуги по впровадженню типової конфігурації ІС-ПРО, до комп’ютерної прогами що використовується апаратом міської ради проведено за рахунок видатків по КФК 070101 “Дошкільні заклади освіти” та проведено оплату проїзду спортсменів, які не є в штаті міської ради за рахунок видатків по КФК 110204 “Палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу”, що є порушенням п.4, 5 ст.51, п.6 ст.78 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 №2542-ІІІ;
- 2,31 тис.грн. - використання коштів не у відповідності з КЕКВ затвердженим кошторисом, а саме за рахунок видатків на оплату придбання цінностей проведені видатки на пошиття театральних костюмів, що є порушенням п.2 вимог Наказу МФУ від 27.12.2001 № 604 “Про бюджетну класифікацію та її запровадження”, п.8 ст.7, п.1 ст.23, п.4, 5 ст.51, п.6 ст.78 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 №2542-ІІІ та п.5 Порядку складання, розгляду, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 №228 (із змінами);
- 32,54 тис.грн. - використання коштів не у відповідності з КФК затвердженим кошторисом, а саме за рахунок видатків для проведення оплати газу по дошкільних установах проведені видатки по оплаті газу по апарату управління міської ради, що є порушенням п.4, 5 ст.51, п.6 ст.78 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 № 2542-ІІІ ;
-9,15 тис.грн. – списання на видатки коштів без отримання послуг, що є порушенням ст. 629 Цивільного Кодексу України від 16 січня 2003 року 435-IV та п.1, п.5 ст 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-ХІУ від 16.07.1999 року ;
-55,41 тис.грн.– завищення вартості виконаних послуг по благоустрою території, що є порушенням ДБН Д.1.1-1-2000 “Правила визначення вартості будівництва”, затвердженими наказом Держбуду України від 27.08.2000 № 174 ;
-131,87 тис.грн. – завищення вартості виконаних будівельних робіт, що є порушенням ДБН Д.1.1-1-2000 “Правила визначення вартості будівництва”, затвердженими наказом Держбуду України від 27.08.2000 № 174;
- 0,16 тис.грн. - зайва виплата надбавки до заробітної плати, що є недотриманням ст. 94 Кодексу законів про працю України N 322-VIII від 10.12.71 (зі змінами та доповненнями) ;
- 0,05 тис.грн. - зайві виплати коштів за час перебування працівників у відрядженнях , що є порушеням вимог інструкції “Про службові відрядження в межах України та за кордон”, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59 ;
-0,08 тис. грн. – зайві сплати коштів до цільових фондів на зайво виплачену заробітну плату;
-0,26 тис.грн. – зайві виплати витрат на відрядження, чим недотримано п. 7.1 постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 98 “Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів” та п.10 наказу МФУ №59 від 13.03.1998 „Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон”.
3. Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що не призвели до втрат 289,99 тис. грн., з них :
- 289,99 тис.грн. - проведення закупівель без застосування процедур закупівель, чим порушено ст. 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289-VI.
4. Інші порушення фінансової дисципліни,що не призвели до втрат на суму 11,55 тис.грн. :
-11,55 тис.грн. – заниження в обліку вартості активів внаслідок їх неоприбуткування, що є порушенням вимог п. 3 ст. 9 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” та п. 4.3 та 4.6 „Інструкції з обліку необоротних активів бюджетних установ”, затвердженої наказом Державного казначейства України від 17.07.00 № 64.
За порушення у веденні бухобліку на 4 бухгалтерів міської ради складено протоколи за ст.164-2 ч.1 КУпАП .
На міського голову складено протокол по ст.164-12 КУпАП за порушення бюджетного законодавства та по ст. 164-14 КУпАП за проведення закупівель без застосування процедур закупівель.
Про результати ревізії проінформовано Лохвицьку районну раду та прокуратуру Лохвицького району.

КРВ в Лохвицькому районі

Додано (17-Лис-2011, 17:08)
---------------------------------------------
На виконання п.2.1 плану роботи ГоловКРУ України на 3 квартал 2011 КРВ в Лохвицькому районі проведено ревізію фінансово-господарської діяльності професійно-технічного училища № 27 м.Лохвиці за 2009, 2010 роки та завершений звітний період 2011 року.
Проведеною ревізією встановлено порушення фінансової дисципліни на загальну суму 121,92 тис.грн. :
1. Недоотримано коштів на суму 13,51 тис.грн:
-1,0 тис.грн –недоотримання компенсації на харчування дітям сиротам , що є порушеням постанови КМУ від 05.04.1994 №226 «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування».
-12,51 тис.грн. – недоотримання середньомісячної заробітної плати за час перебування працівників у відрядженнях, що є порушеням вимог інструкції “Про службові відрядження в межах України та за кордон” затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998
Порушення не відшкодовано.
2.Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до втрат 29,92 тис. грн., з них :
-12,15 тис.грн. - зайві виплати заробітної плати за час перебування працівників у відрядженнях, що є порушеням вимог інструкції “Про службові відрядження в межах України та за кордон”, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59;
-0,01 тис.грн- зайві сплати коштів до цільових фондів на зайво виплачену заробітну плату .
-0,1 тис.грн.- зайва виплата компенсації на харчування дітям сиротам, що є порушеням постанови КМУ від 05.04.1994 №226 «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування».
Порушення не відшкодовано.
-17,66 тис.грн- зайве виділення бюджетних коштів на виплату заробітної плати та сплату обов’язкових внесків на фонд заробітної плати внаслідок завищення потреби в бюджетних асигнуваннях, які профінансовано чим порушено вимоги п. 20 постанови КМУ від 28.02.2002 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» із змінами в частині врахування об’єктивної потреби кожної установи виходячи з її основних показників і контингентів.
3. Інші порушення фінансової дисципліни на загальну суму 78,49 тис.грн.:
-66,71 тис. грн. – заниження в обліку вартості активів внаслідок непроведення обов’язкової індексації , що є порушенням наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 15.02.2011 № 24 „Про затвердження індексів до балансової вартості об”єктів житлового фонду за станом на 1 січня 2011 року”
-11,78 тис.грн - завищення потреби в бюджетних асигнуваннях на виплату заробітної плати та сплату обов’язкових внесків на фонд заробітної плати, які не профінансовано чим порушено вимоги п. 20 постанови КМУ від 28.02.2002 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» із змінами в частині врахування об’єктивної потреби кожної установи виходячи з її основних показників і контингентів.
За результатами ревізії на 2 посадових осіб складено протоколи про адміністративне правопорушення за ст 162-2 КУпАП. Про результати ревізії проінформовано прокуратуру району.

КРВ в Лохвицькому районі

 
РК-86Дата: Середа, 07-Гр-2011, 21:01 | Сообщение # 88
Генераліссімус
Группа: Пользователи
Сообщений: 1591
Награды: 3
Репутация: 5
Статус: Offline
Quote (KRV)
КРВ в Лохвицькому районі інформує про зміну номерів „телефону довіри”:
ГоловКРУ України 8(044)425-38-18, 425-37-71;
КРУ в Полтавській області: (05322) 2-58-02 та (05322) 7-36-00;
КРВ в Лохвицькому районі 3-35-46.

СТАТИСТИКУ ПРИВЕДЕТЕ?
1. Кількість звернень (За період).
2. Кількість результативних, справжніх, "фактурних" повідомлень. (За період).
3. Кількість проведених перевірок (За період).
4. Сума виявлених вкрадених грошей за проведеними перевірками (За період).
5. Сума повернених коштів по перевіркам (За період)
6. Вартість телефонного обслуговування номера 3-35-46 (За період).
ДЯКУЮ НАПЕРЕД ЗА МОВЧАННЯ.

Додано (07-Гр-2011, 19:01)
---------------------------------------------

Quote (KRV)
Додано


Часу не є... Співчуваю.


Я не боюсь умереть. Просто противно присутсвовать при этом...
 
ГостьДата: Середа, 21-Гр-2011, 19:33 | Сообщение # 89
Группа: Гости





До уваги громадськості!

Контрольно-ревізійне управління в Полтавській області повідомляє громадськості, що в даний час відповідно до Плану контрольно-ревізійної роботи на 2011 рік, на Полтавщині проводяться ревізії в установах Пенсійного фонду України в Полтавській області щодо правильності призначення пенсій, допомог і компенсацій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та обґрунтованості видачі документів, що слугували підставою для таких призначень.
Враховуючи вищезазначене, Управління звертається до громадян з проханням, повідомляти про відомі їм факти безпідставного надання фізичним особам статусу постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Про наявність зазначеної інформації прохання повідомляти за телефоном:

(05322) 2-58-02
(05356) 3-35-46

Прес-служба КРУ в Полтавській області
 
РК-86Дата: Четвер, 22-Гр-2011, 23:10 | Сообщение # 90
Генераліссімус
Группа: Пользователи
Сообщений: 1591
Награды: 3
Репутация: 5
Статус: Offline
Quote (Гость)
Гость

А чого це раптом "Контрольно-ревізійне управління в Полтавській області повідомляє громадськості, що в даний час відповідно до Плану контрольно-ревізійної роботи на 2011 рік, на Полтавщині проводяться ревізії в установах Пенсійного фонду України в Полтавській області щодо правильності призначення пенсій, допомог і компенсацій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та обґрунтованості видачі документів, що слугували підставою для таких призначень.
Враховуючи вищезазначене, Управління звертається до громадян з проханням, повідомляти про відомі їм факти безпідставного надання фізичним особам статусу постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи"?
Хіба до цього не залишалися без належного лікування, без пенсій, без, в решті решт, коштів на достойні похорони в перші 3-6-9 місяців після події? Хто зараз назве призвіща і посади тих, хто вилучав у людей індивідуальні лічильники доз, які вони отримували. Як "ванька взводний" після 50 бер я зобов"язаний відправити бійця в тил, як важко ураженого. Хто ж посилав на 200-250-300 бер? А потім відбирав ИД?

А яка відповідь?

Додано (22-Гр-2011, 21:10)
---------------------------------------------

Quote (KRV)
KRV

Так як там з єкономічними розрахунками відносно телефона довіри? Бо кількість (вірніше вартість) єл. єнергії, яку я витратив на це питання вже скоро стане не рентабельним. Якщо Ви ще промовчите - буду мати на увазі відповідь: "Нерентабельний...." . Далі додасте.


Я не боюсь умереть. Просто противно присутсвовать при этом...
 
Форум міста Лохвиця » Організації » Організації » КРУ (Контрольно ревізійне управління)
Сторінка 6 з 8«1245678»
Пошук:

Copyright Лохвиця © 2016