КРУ - Сторінка 4 - Форум міста Лохвиця
-
ЛохвицяСубота, 10-Гр-2016, 00:13
ЛОХВИЦЯ
Вітаю Вас Гость | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 4 з 8«12345678»
Модератор форуму: Stepan, Бабай, Obers 
Форум міста Лохвиця » Організації » Організації » КРУ (Контрольно ревізійне управління)
КРУ
rootДата: Середа, 07-Тр-2008, 14:28 | Сообщение # 1
Адмін
Группа: Администраторы
Сообщений: 464
Награды: 4
Репутация: 16
Статус: Offline
Контрольно-ревізійний відділ в Лохвицькому районі повідомляє про постійно діючі номери „телефонів довіри”:
3-35-47 та 3-35-46.
У разі наявності фактів неправомірної поведінки працівників органів Державної контрольно-ревізійної служби та порушень чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів,використання державного чи комунального майна кожний громадянин може звернутись за даними номерами телефонів з відповідним повідомленням. Конфіденційність гарантують.


 
KRVДата: Середа, 25-Бер-2009, 18:58 | Сообщение # 46
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 30
Награды: 1
Репутация: 1
Статус: Offline
Повноваження КРУ чітко визначені в Законі України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні". Перевищення даних повноважень можна кваліфікувати як корупційні діяння.
 
РК-86Дата: Субота, 04-Кв-2009, 07:08 | Сообщение # 47
Генераліссімус
Группа: Пользователи
Сообщений: 1591
Награды: 3
Репутация: 5
Статус: Offline
Quote (KRV)
Перевищення даних повноважень можна кваліфікувати як корупційні діяння.

Це Ви від себе?
Може інша редакція? "Не виконання даних повноважень можна кваліфікувати як корупційні діяння".
І слово "можна" не використовується в юристдикції...

Додано (04-Кв-2009, 06:08)
---------------------------------------------
Скачав, правда не всі листи, рз"яснення. Ще при Леоніді Макаровичу закон прийнятий... А підправляли і "направляли" щорічно, або і частіше. Співчуваю KRV, .


Я не боюсь умереть. Просто противно присутсвовать при этом...
 
БабайДата: Середа, 15-Кв-2009, 18:47 | Сообщение # 48
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 3891
Награды: 5
Репутация: 1
Статус: Offline
Quote (KRV)
Перевищення даних повноважень можна кваліфікувати як корупційні діяння.

Тимошенко прямо зізнається у корупції

Юлія Тимошенко підтвердила, що проводила з Валерієм Хорошковським переговори про продаж акцій телеканалу "Інтер".
"Я вважаю, що потрібно знайти нормального інвестора для каналу "Інтер". Безумовно, покупцем не може бути партія "Батьківщина", оскільки в нас немає таких грошей. Але потрібно знайти нормального іноземного інвестора, який би придбав канал "Інтер" і позбавив його від корупційного впливу пана Фірташа. Про це велися переговори, такі іноземні інвестори, я думаю, є і було б непогано, якби "Інтер" вийшов із цього корупційного ярма", – сказала Тимошенко.
Це зізнання Тимошенко викликає почуття сюрреалізму. Якщо це не корупція, то що?
Прем'єр-міністр, найвища посадова особа держави, прямо і без будь-якої закомплексованості зізнається, що вирішувала бізнес-питання в інтересах третіх осіб!
При чому предметом її переговорів був навіть не депресивний завод, де власник не виконує інвестиційні зобов'язання, а актив вартістю понад мільярд доларів, який ніколи не був у державній власності, який купувався і перепродавався на вторинному ринку і до якого уряд взагалі не має жодного відношення.
У нормальній країні таке зізнання найвищого чиновника викликало би політичний землетрус. В Україні – лише усмішку. Тиснути тут.


Умное выражение лица, еще не признак ума !
цитата из фильма.
 
KRVДата: П'ятниця, 24-Кв-2009, 18:32 | Сообщение # 49
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 30
Награды: 1
Репутация: 1
Статус: Offline
Щоразу, коли мова заходить про житлово-комунальне господарство, неодноразово від населенням чути нарікання : коли нарешті вартість комунальних послуг відповідатиме їх якості і чи завжди фінансовий стан підприємств такий уже безнадійний. Але питання , як ми оплачуємо отримані послуги і чи оплачуємо їх взагалі чомусь замовчуємо .
Проведеною плановою виїзною ревізією фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства теплового господарства «Лохвицятеплоенерго» за 2007, 2008 роки та завершений звітний період 2009 року, виявлено що плата за опалення багатоквартирних житлових будинків нараховувалась населенню лише за опалення площ квартир в той час , як підприємством проводилось опалення сходових кліток та коридорів вказаних будинків. При цьому відповідно до Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної і гарячої води і водовідведення , затверджених постановою КМУ від 21.07.2005 № 630 опалювальна площа будинку - загальна площа приміщень будинку, в тому числі у разі опалення і сходових кліток. Також вказаними Правилами передбачено, що споживачі, які установили в квартирі індивідуальні системи централізованого опалення, сплачують послуги з централізованого опалення місць загального користування будинку. Внаслідок чого підприємством недоотримано коштів від населення на загальну суму 59,14 тис.грн .
Крім цього , в ході ревізії виявлено , що станом на 31.12.2008 року населення заборгувало підприємству небагато-немало - аж 196359,79 грн. Внаслідок чого, підприємство не має можливості своєчасно розраховуватись за спожиті енергоносії і змушене стягувати заборгованість в судовому порядку. Так в 2008 році подано 38 позовів про стягнення заборгованості з громадян на загальну суму 53764,31 грн. В січні –лютому 2009 подано таких позовів на суму 21889,26 грн. А це додаткові витрати коштів , які в подальшому впливають на загальний стан підприємства.
Отримуємо тим самим , такий собі “комунальний бумеранг”: як платимо –так і отримуємо.


КРВ в Лохвицькому районі

 
РК-86Дата: П'ятниця, 14-Серп-2009, 20:04 | Сообщение # 50
Генераліссімус
Группа: Пользователи
Сообщений: 1591
Награды: 3
Репутация: 5
Статус: Offline
Quote (KRV)
А це додаткові витрати коштів

Та ні. Всі судові витрати - на відповідачу. Дієвіше та ефективніше - індивідуальне відключення. При коректній угоді зі споживачем, звісно.
Ну не може продавець віддавати свій товар безкоштовно...
Може продавцю ВИГІДНО розмножувати таких покупців?

І всі негаразди ЖКГ тільки від неплатежів? Ви ж перевіряли?

Додано (14-Серп-2009, 19:04)
---------------------------------------------
KRV, Доброго дня. Є інформація для... Ну, не знаю навіть, як її кваліфікувати.
Склалася така картинка. Є багато будинків, квартир (споживачів) які сплачують за користування холодною водою (так в угоді, "холодна"), ВАТ "Склоприлад".
Користувалися послугами "ОщадБанку". І ось "ОщадБанк" став вимагати сплату за послуги.
За кожен платіж. Пояснення керівника районного відділення звелося до того, що "не є угоди на обслуговування"... Керівник пояснила, що поновлення угоди не було. Це вчора...
Сьогодні в розмові з юристом ВАТ "Склоприлад" з"ясував, що умови угод переглядаються...
До вересня. Цікавий розрив, правда? Бабусі будуть платить за сумнівної якості водичку і зверху, продавцю, за банківські послуги. А оскільки ОщадБанк ще перебуває в юристликції КРУ, спробуйте відслідкувати хоча б цей струмочок грошового потоку...


Я не боюсь умереть. Просто противно присутсвовать при этом...
 
KRVДата: Середа, 16-Вер-2009, 17:30 | Сообщение # 51
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 30
Награды: 1
Репутация: 1
Статус: Offline
Про результати ревізії ПТУ- № 27 м. Лохвиця

Проведеною контрольно - ревізійним відділом в Лохвицькому районі ревізією використання бюджетних у професійно - технічному училищі № 27 м. Лохвиця за період з 01.01.2007 по 01.02.2009 року виявлено фінансових порушень на загальну суму 27,91 тис. грн. , в т.ч. :

- 1,98 тис.грн.-зайві виплати на харчування учням пільгових категорій , а саме дітям-сиротам, позбавленим батьківського піклування, які перебувають під опікою надавалось харчування більше встановлених грошових норм ( 40 % денної вартості харчування дітей-сиріт ) , що є порушенням листів Управління освіти та науки Полтавської ОДА та нормам харчування, які доведені постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 ;
- 7,82 тис.грн.- зайва оплата за природній газ, водопостачання та водовідведення, які фактично не були спожиті установою, а саме , ПТУ № 27 проведено оплату рахунків за спожитий природній газ, водопостачання та водовідведення, які фактично не отримувались, що є недотриманням вимог п.п.1,2 ст.9 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996-ХІV ( із змінами ). Порушення виявлено шляхом звірки рахунків про надані послуги та журналів обліку фактичного споживання газу та актів наданих послуг ;
- 0,44 тис. грн. – зайва виплата матеріальної допомоги на оздоровлення , на виконання Закону України „Про реструктуризацію заборгованості з виплат , передбачених ст.57 Закону України „Про освіту” педагогічним , науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів” від 09.09.2004 № 1994-ІУ, а саме матеріальна допомога на оздоровлення педпрацівникам ПТУ № 27 нараховувалась в розмірі 60 % посадового окладу (тарифної ставки) затвердженого станом на 01.09.2001 , в той час коли педпрацівникам надавалась тарифна відпустка до 1 вересня поточного року, що є порушенням вимог ст..57 Закону України «Про освіту» від 23.05.1991 № 1060-ХІІ та ст.1 Закону України № 1994 ;
- 1,02 тис. грн.- переплата надбавка за вислугу років на виконання Закону України від 09.09.2004 № 1994-ІУ, а саме надбавка за вислугу років за січень-лютий 2001 року нарахована та виплачена педпрацівникам в розмірах , визначених абзацом восьмим частини першої статті 57 Закону України „Про освіту” в повній мірі , а не в розмірі 50 % від вказаних розмірів, що є недотриманням вимог ст..1 Закону України № 1994 ;
- 0,17 тис. грн.- зайва сплата внесків до фондів на суми зайво проведених виплат ;
- 4,85 тис.грн - протягом 2007-2008 років за рахунок коштів загального фонду проведено видатки , пов’язані з наданням платних послуг, які повинні проводитись за рахунок коштів спецфонду , що є недотриманням вимог пп.20, 22, 23 Порядку складання , розгляду , затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 № 228 в частині проведення видатків з загального фонду , які не обумовлені характером діяльності установи та не обґрунтовані відповідними розрахунками за загальним фондом кошторису установи .
- 2,36 тис. грн. –недоотримано коштів фізичними особами внаслідок не проведення індексації заробітної плати та стипендії , що є порушенням ст.2 Закону України „Про індексацію грошових доходів громадян” від 03.07.1991 № 1282, п.2, п.4 Постанови КМУ 17.07.2003 № 1078 „Про затвердження Порядку проведення індексації грошових доходів населення” (із змінами) ;
- 9,27 грн. – недоотримано коштів учнями пільгових категорій внаслідок заниження грошових норм на їх харчування. Бухгалтерією ПТУ № 27 не дотримано вимоги листів Головного управління освіти та науки Полтавської ОДА, якими доведені грошові норми харчування учнів та вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 “Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах”, якою доведені натуральні норми харчування учнів , в частині заниження вказаних норм харчування .
Крім цього , виявлено операції, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів внаслідок неефективних управлінських дій на суму 14,17 тис.грн.
А саме, вартість природного газу для опалення гуртожитків повинна визначатися згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2006 № 605 “Деякі питання діяльності Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України” ( далі - Постанова № 605 ). Проте , протягом ревізуємого періоду Училище сплачувало за спожитий природний газ як на опалення виробничих приміщень, так і на опалення гуртожитків по цінах, визначених для бюджетних установ , відповідно до умов укладених договорів на кожен рік . При цьому , Училищем укладались договора з Лохвицьким УЕГГ на постачання природного газу в цілому по всіх приміщеннях Училища ( в т.ч. і гуртожитках) , а не окремо по виробничих приміщеннях та житлових .
Внаслідок вищевказаного , Училище оплачувало природний газ , використаний для опалення гуртожитків за тарифом , визначеним для бюджетних організацій , а не за тарифом , визначеним Постановою № 605 , який є значно нижчим. Таким чином , внаслідок не укладення окремих договорів на опалення гуртожитків, втрати бюджетних коштів складають 14,17 тис.грн.

Директору ПТУ № 27 направлено обов’язкові вимоги про усунення виявлених порушень та недоліків.
За порушення у веденні бухобліку на директора та головного бухгалтера ПТУ № 27 складено протоколи за ст.164-2 ч.1 КУпАП .
Про виявлені порушення проінформовано Головне управління освіти і науки Полтавської ОДА та Лохвицьку районну прокуратуру.

Додано (16-Вер-2009, 16:30)
---------------------------------------------
Як свідчать проведені КРВ в Лохвицькому районі ревізії- проблема нецільового використання бюджетних коштів нажаль і на сьогодні залишається актуальною. Нагадуєм, що відповідно до ст. 119 Бюджетного кодексу України нецільове використання бюджетних коштів -це витрачання коштів на цілі, що не відповідають бюджетним призначенням, встановлених законом про Державний бюджет України чи рішенням про місцевий бюджет, виділеним бюджетним асигнуванням чи кошторису. Проведеними в першому півріччі поточного року ревізіями виявлено факти нецільового використання коштів, як головними розпорядниками коштів, так і отримувачами бюджетних коштів .
Так, проведеною контрольно-ревізійним відділом в Лохвицькому районі плановою виїзною ревізією фінансово-господарської діяльності редакції Лохвицької районної газети «Зоря» за період з 01.01.2006 по 31.03.2009 виявлено нецільове використання бюджетних коштів в загальній сумі 45,41 тис. грн., з них:
- 3,58 тис. грн. – використання коштів не у відповідності з КЕКВ , передбаченому кошторисом – проведення капітальних видатків за рахунок поточних ( а саме : придбання комп’ютерної техніки ) , що є недотримання п.8 ст.7 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 № 2542-ІІІ та ст. 119 Бюджетного кодексу України в частині використання бюджетних коштів тільки на цілі, визначені бюджетними асигнуваннями.
- 41,83 тис.грн. - використання коштів не у відповідності з планом використання бюджетних коштів – за рахунок видатків , передбачених на придбання матеріалів проведено видатки по оплаті послуг за друк газети та за рахунок видатків , передбачених на сплату нарахувань до фондів , проведено видатки по зарплаті ( сплачено прибутковий податок та утримані внески до фондів з зарплати працівників Редакції) , що є недотриманням вимог п. 9 „Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 ( яким передбачено , що одержувачі бюджетних коштів використовують бюджетні кошти відповідно до плану використання бюджетних коштів).
За порушення у веденні бух обліку на головного бухгалтера редакції складено протоколи за ст..164-2 ч.1 КУпАП.
Керівнику редакції направлено обов’язкові вимоги про усунення виявлених порушень та недоліків .
Про результати ревізії проінформовано Лохвицьку районну раду та та прокуратуру району.

/КРВ в Лохвицькому районі/

 
РК-86Дата: Середа, 30-Вер-2009, 06:11 | Сообщение # 52
Генераліссімус
Группа: Пользователи
Сообщений: 1591
Награды: 3
Репутация: 5
Статус: Offline
Quote (Бабай)
Шеновний РК-86, давайте кожен займатися своєю справою, тоді й буде якийсь результат.
Якщо годинникар буде вказувати чоботарю, як шити чоботи - я ті чоботи не носитиму. А Ви ?
Якщо муляр керуватиме кухарем, як варити борщ, - Ви його будете їсти ?
Якщо цирюльник ремонтуватиме двигун машини - вона поїде ?
Ви доволі дивна людина. Невже Ви вважаєте, що можете керувати відповідними службами ?
Хто й коли Вам це сказав ?
Відомий герой Булгакова, "Собаче серце", чітко дав зрозуміти, коли починається розруха ...
Тож, кли кожен займатиметься своєю справою, буде більше толку і порядку.
Вам це ніколи не спадало на думку ?

Знаєте що, шановний. Коли в дірочку всі дружно сопітимо і будемо соплі пускать - нічого не вийде.
Він правий.
Займемося захистом прав громадян.
Зараз відкрию тему.


Я не боюсь умереть. Просто противно присутсвовать при этом...
 
БабайДата: Середа, 30-Вер-2009, 14:11 | Сообщение # 53
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 3891
Награды: 5
Репутация: 1
Статус: Offline
Quote (РК-86)
Займемося захистом прав громадян.

А вони є ? Права в громадян ?
Ви хочете взяти на себе функцію міліції, прокуратури, судів і адвокатів ?

Демократичні свободи, - це коли кайдани не жмуть ...


Умное выражение лица, еще не признак ума !
цитата из фильма.
 
РК-86Дата: Неділля, 04-Жов-2009, 00:39 | Сообщение # 54
Генераліссімус
Группа: Пользователи
Сообщений: 1591
Награды: 3
Репутация: 5
Статус: Offline
Бабай,

Когда в ходе истории человечества одному народу становится необходимо разорвать узы, которые связывали его с другим, и занять среди сильных мира сего самостоятельное и равное положение, отведённое ему законами природы и её Создателем, простое уважение к мнению человечества требует, чтобы он провозгласил причины, побудившие его к отделению.
Мы исходим из той очевидной истины, что все люди созданы равными и наделены их Создателем определёнными неотъемлемыми правами, к числу которых относятся право на жизнь, свободу и стремление к счастью. Для обеспечения этих прав учреждены среди людей правительства, заимствующие свою справедливую власть из согласия управляемых. Если же данная форма правления становится гибельной для этой цели, то народ имеет право изменить или упразднить её и учредить новое правительство, основанное на таких принципах и с такой организацией власти, какие, по мнению этого народа, более всего могут способствовать его безопасности и счастью. Конечно, осторожность подсказывает не менять правительств, существующих с давних пор, из за маловажных или временных причин. И мы действительно видим на деле, что люди скорее готовы терпеть зло до последней возможности, чем восстановить свои права, упразднив формы правления, к которым они привыкли. Но когда длинный ряд злоупотреблений и узурпации, неизменно преследующих одну и ту же цель, обнаруживает намерение предать народ во власть неограниченного деспотизма, то он не только имеет право, но и обязан свергнуть такое правительство и избрать нового гаранта своей будущей безопасности.

І ще.

Твёрдо уповая на помощь Божественного Провидения, мы взаимно обязываемся друг другу поддерживать эту декларацию жизнью, имуществом и честью.

Дохідчиво? Чи і далі хрюкать підмахуючи?


Я не боюсь умереть. Просто противно присутсвовать при этом...
 
БабайДата: Неділля, 04-Жов-2009, 12:07 | Сообщение # 55
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 3891
Награды: 5
Репутация: 1
Статус: Offline
Пане РК-86, подібне прописане майже в кожній конституції, з незначними відмінностями ...
Та це інша тема, пробачте.


Умное выражение лица, еще не признак ума !
цитата из фильма.
 
РК-86Дата: Неділля, 04-Жов-2009, 15:31 | Сообщение # 56
Генераліссімус
Группа: Пользователи
Сообщений: 1591
Награды: 3
Репутация: 5
Статус: Offline
Бабай, Порівняйте, навідь приблизно...
Цитую (і завважу, що на сайті НАУ (Нормативні акти Украіни) тексту не є у вигляді загальнодоступного файлу):

Верховна Рада України від імені Українського народу - громадян України всіх національностей,
виражаючи суверенну волю народу,
спираючись на багатовікову історію українського державотворення і на основі здійсненого українською нацією, усім Українським народом права на самовизначення,
дбаючи про забезпечення прав і свобод людини та гідних умов її життя,
піклуючись про зміцнення громадянської злагоди на землі України,
прагнучи розвивати і зміцнювати демократичну, соціальну, правову державу,
усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попередніми, нинішнім та прийдешніми поколіннями,
керуючись Актом проголошення незалежності України від 24 серпня 1991 року, схваленим 1 грудня 1991 року всенародним голосуванням,
приймає цю Конституцію - Основний Закон України.
Р о з д і л I

Далі - no coment, як кажуть - "приїхали". Продукт кравчука. З маленької літери.


Я не боюсь умереть. Просто противно присутсвовать при этом...

Сообщение отредактировал РК-86 - Неділля, 04-Жов-2009, 15:44
 
KRVДата: Четвер, 10-Гр-2009, 14:23 | Сообщение # 57
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 30
Награды: 1
Репутация: 1
Статус: Offline
Про результати ревізії Токарівської сільської ради
Проведеною контрольно-ревізійним відділом в Лохвицькому районі ревізією виконання бюджету Токарівської сільської ради за період з 01.01.2006 по 30.06.2009 року виявлено фінансових порушень на загальну суму 289,3 тис. грн., в т.ч.:
- 1,06 тис.грн. - недоотримано надбавки працівниками установ сільської ради у січні-червні 2006 року, що є порушенням п.2в постанови КМУ від 09.03.2006 № 268 „Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” зі змінами ;
- 0,39 тис.грн. - недоотримання премій працівникам апарату управління сільської ради, внаслідок недоплати надбавки за високі досягнення в праці;
- 1,64 тис.грн. - недоотримано виплат за час перебування працівників установ сільської ради у відпустках (у 2006 році), внаслідок непроведення коригування заробітної плати на коефіцієнт її підвищення при розрахунку середнього заробітку для визначення розміру виплат за час перебування у відпустках, що є порушенням п.10 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого Постановою КМУ від 08.02.1995 № 100;
- 3,0 тис.грн. - недоотримання коштів за час перебування на курсах підвищення кваліфікації, внаслідок виплати заробітної плати за час перебування на курсах не у розмірі середньомісячної, що є порушенням інструкції «Про службові відрядження в межах України та за кордон», затвердженої наказом Мінфіну від 13.03.1998 № 59;
- 0,06 тис. грн. – недоотримано відпускних внаслідок не проведення та неправильного проведення коригування відпускних, що є порушенням п.10 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого Постановою КМУ від 08.02.1995 № 100.
- 0,16 тис. грн. –недоотримано коштів державним бюджетом - внаслідок несплати орендарем водного об’єкта коштів за оренду водного зеркала протягом періоду з 01.04.2007 по 30.06.2009, що є порушенням ст.2 п.34 Закону України „Про Державний бюджет України на 2007 рік”, ст.2 п.34 Закону України „Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України”, ст.2 п.32 Закону України «Про Державний бюджет України на 2009 рік” та умов укладеного договору, що є порушеням ст..629 Цивільного Кодексу України;
- 0,23 тис.грн. – недоотримано коштів місцевими бюджетами всіх рівнів, внаслідок недотримання орендарем умов укладеного договору оренди земельної ділянки в частині повноти та своєчасності сплати орендної плати у 2009 році, що є порушенням ст..629 Цивільного Кодексу України;
- 1,99 тис.грн. – недоотримано коштів загальним фондом сільського бюджету, внаслідок невиконання користувачем умов договору земельного сервітуту в частині своєчасного та повного перерахування плати за земельний сервітут до бюджету сільської ради у 2009 році, що є порушенням ст..629 Цивільного Кодексу України;
- 64,14 тис.грн. – використання коштів у травні 2009 році на оплату робіт по агрохімічному поліпшенню ґрунтів на землях запасу Токарівської сільради, виконання яких не підтверджено первинними документами, що є порушенням ст.209 Земельного Кодексу України від 25.10.2001 № 2768-ІІІ, ст. 629 Цивільного Кодексу України від 16.01.2003 №435-УІІІ, ст.9 п.1 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996-ХІУ;
- 0,7 тис.грн. - зайва виплата доплати за заміну тимчасово відсутнього працівника, що є порушенням наказу Мінпраці та соцполітики, МОЗ України від 05.10.2005 №308/519 “Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення”;
- 2,09 тис.грн. – виплата премій працівникам апарату управління сільської ради без відповідних розпоряджень сільського голови, що є порушенням п.2.2. Постанови КМУ від 09.03.2006 № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівникам апарату управління органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” зі змінами;
- 2,91 тис. грн.-переплата виплат за час перебування працівників на курсах підвищення кваліфікації, внаслідок проведення таких виплат не у розмірі середньомісячної заробітної плати, що є порушенням інструкції «Про службові відрядження в межах України та за кордон» затвердженої наказом Мінфіну від 13.03.1998 № 59;
- 2,11 тис.грн. – сплата внесків до цільових фондів на суми зайво виплаченої зарплати;
- 0,12 тис.грн. – зайва виплата відпускних, внаслідок включення до розрахунку середнього заробітку одноразових виплат та неповних місяців, що є порушенням п.4 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого Постановою КМУ від 08.02.1995 № 100.
- 0,56 тис.грн.- зайве списання продуктів харчування протягом періоду з 01.01.2008 по 30.06.2009, внаслідок недотримання Норм харчування у дошкільних навчальних закладах (крім санаторних) для дітей старше одного року, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591.
Крім того виявлено заниження в обліку вартості активів внаслідок не оприбуткування основних засобів - теплогенераторних в дошкільному навчальному закладі та будинку культури сільської ради, збудованих за рахунок коштів районного бюджету в сумі 208,14 тис.грн., що є порушенням ст. 9 п. 5 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Сільському голові направлено обов’язкові вимоги про усунення порушень та недоліків, виявлених проведеною ревізією. Про результати ревізії проінформовано Лохвицьку районну раду та прокуратуру Лохвицького району.

/КРВ в Лохвицькому районі /

Додано (19-Лис-2009, 11:27)
---------------------------------------------
Проведеною плановою виїзною ревізією фінансово-господарської діяльності професійно-технічного училища № 32 м. Червонозаводське за період з 01.07.2007 по 31.08.2009 року виявлено порушень на загальну суму 28,68 тис. грн., в т.ч. :
1. Порушення, що призвели до недоотримання фінансових ресурсів в загальній сумі 12,73 тис.грн., з них :
1.1 Порушення, що призвели до недоотримання фінансових ресурсів фізичними особами на загальну суму 12,02 тис.грн. :
- 3,29 тис. грн. - не проведення індексації стипендії в вересні-грудні 2008 та січні, серпні 2009 року, що є порушенням ст. 2 Закону України " Про індексацію грошових доходів населення" від 03.07.91 р.N 1282-XII ;
- 1,57 тис.грн. - недоотримано відпускних внаслідок не проведення коригування відпускних, що є порушенням п.10 Порядку обчислення середньої заробітної плати , затвердженого Постановою КМУ від 08.02.1995 № 100 ;
- 0,55 тис.грн. - недоотримано заробітної плати внаслідок ненарахування зарплати за фактично відпрацьований час, що є порушенням ст. 94 Кодексу законів Про працю України ;
- 0,28 тис.грн. - недораховано премій в порушення п.4.5 наказу Міносвіти і науки України від 26.09.05 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів ,установ освіти та наукових установ» ;
- 0,16 тис.грн. - недораховано доплату за виконання робіт за тимчасово відсутнього працівника в порушення п.4.3 наказу Міносвіти і науки України від 26.09.05 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів ,установ освіти та наукових установ»;
- 4,95 тис.грн. - недоотримання коштів за час перебування на курсах підвищення кваліфікації, що є порушенням інструкції «Про службові відрядження в межах України та за кордон» затвердженої наказом Мінфіну від 13.03.1998 № 59 ;
- 0,9 тис.грн. - недоотримання зарплати педагогічними працівниками внаслідок підвищення категорії, що є порушенням п.9.1 Типового положення про атестації педагогічних працівників, затвердженого наказом Міносвіти від 20.08.1993 № 310 (зі змінами ) ;
- 0,32 тис.грн. - недоотримано коштів учнями пільгових категорій внаслідок заниження грошових норм на їх харчування, якою доведені натуральні норми харчування учнів , в частині заниження вказаних норм харчування .
1.2 Порушення, що призвели до недоотримання фінансових ресурсів бюджетною установою на загальну суму 0,71 тис. грн., а саме :
- 0,71 тис. грн. – спецфондом установи - внаслідок несплати підприємствами 50 % заробітної плати за виробничу практику учнів ПТУ, що є недотриманням ст. 629 Цивільного Кодексу України від 16.01.2003 № 435 -УІІІ, ст 50 Закону України «Про професійно-технічну освіту» № 103/98 - ВР від 10.02.1998 (зі змінами).
2. Операції, проведені з порушенням чинного законодавства, що призвели до втрат – 11,77 тис. грн., з них :
- 0,12 тис.грн. - виплата заробітної плати за фактично невідпрацьований час , що є порушенням ст. 94 та ст 102-1 Кодексу законів Про працю України ;
- 0,18 тис.грн. - зайва виплата надбавки до заробітної плати в порушення п.4.2 наказу Міносвіти і науки України від 26.09.05 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів ,установ освіти та наукових установ» ;
- 0,09 тис.грн. - зайва виплата матеріальної допомоги в порушення п.4.2 наказу Міносвіти і науки України від 26.09.05 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів ,установ освіти та наукових установ» ;
- 0,05 тис.грн. - зайва виплата відпускних, що є порушенням п.10 Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого Постановою КМУ від 08.02.1995 № 100 ;
- 4,12 тис.грн. - переплата інших завищених витрат по оплаті праці працівникам, які перебували на курсах підвищення кваліфікації, що є порушенням інструкції «Про службові відрядження в межах України та за кордон» затвердженої наказом Мінфіну від 13.03.1998 № 59 .
- 1,66 тис.грн. - сплата внесків до цільових фондів на суми зайво виплаченої зарплати ;
- 2,22 тис.грн -протягом 2007-2009 років за рахунок коштів загального фонду проведено видатки , пов’язані з наданням платних послуг, які повинні проводитись за рахунок коштів спецфонду, що є недотриманням вимог пп.20, 22, 23 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2002 № 228 в частині проведення видатків з загального фонду, які не обумовлені характером діяльності установи та не обґрунтовані відповідними розрахунками за загальним фондом кошторису установи ;
- 0,31 тис.грн. – зайві виплати на харчування учням пільгових категорій, а саме дітям-сиротам, позбавленим батьківського піклування, які перебувають під опікою надавалось харчування більше встановлених грошових норм, що є порушенням листів Управління освіти та науки Полтавської ОДА та нормам харчування, які доведені постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 ;
- 0,95 тис.грн. - покриття комунальних витрат сторонніх організацій, що є порушенням вимог ст.9 п.5 Закону України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” від 16.07.1999 № 996-ХІУ ;
- 2,07 тис.грн. - списання основних засобів без відповідних дозволів, що є порушенням п. 5.7 Порядку списання обєктів державної власності затвердженого постановою КМУ від 08.11.2007 № 1314.
3. Інші порушення фінансової дисципліни - в загальній сумі 4,18 тис.грн., а саме заниження в обліку вартості активів внаслідок не проведення індексації гуртожитку, що є порушенням П. 1.8 Інструкції з обліку основних засобів та інших необоротних активів бюджетних установ, затвердженої наказом Держказначейства від 17.07.2000 р. N 64, п. 2 постанови КМУ від 31.08.96 р. N 1024. Порушення усунуто повністю на суму 4,18 тис.грн.

Крім того виявлено операції, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів внаслідок неефективних управлінських дій - на суму 69,66 тис.грн., а саме , проведеною перевіркою надходження коштів від проходження виробничої практики учнями училища виявлено, що внаслідок укладання договорів на проходження учнями виробничої практики без відповідної оплати за фактично виконані роботи втрачено доходів на суму 69,66 тис.грн. (50% заробітної плати учнів ), що є порушенням ст.29 Закону України «Про професійно-технічну освіту» № 103/98- ВР від 10.02.1998 .
Про виявлені порушення проінформовано Головне управління освіти і науки Полтавської ОДА та Лохвицьку районну прокуратуру.

КРВ в Лохвицькому районі

Додано (10-Гр-2009, 13:23)
---------------------------------------------
Профілактика фінансових порушень полягає не лише у їх виявленні , а і повної їх ліквідації . В зв»язку з чим, КМУ 29 листопада 2006 року прийнято постанову за № 1673 «Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням державного майна і фінансових ресурсів». З метою повноти відшкодування установами ,організаціями та підприємствами фінансових порушень давались відповідні доручення голови Полтавської ОДА , як в 2008 році, так і в поточному році (від 9.02.2009).
Контрольно-ревізійним відділом постійно проводиться аналіз стану відшкодування фінансових порушень та вживаються відповідні заходи, щодо їх повного усунення. Проте, не в повній мірі окремими установами вжито заходи, щодо повної ліквідації порушень.
Так, у відповідності квартальних планів роботи контрольно - ревізійного відділу в Лохвицькому районі в 2009 році відділом проведено ревізії 14 бюджетних установ .
По результатах всіх ревізії в зв’язку з неліквідацією всіх порушень застосовані фінансові санкції у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами . У відповідності до чинного законодавства відділом направлено до керівників установ обо»язкові вимоги, щодо ліквідації виявлених фінансових порушень, та неодноразово нагадування про неповне виконання обов»язкових вимог .
Проте, станом на 1 грудня поточного року дані вимоги в повній мірі не виконано 3 установами ,а саме Лохвицьке професійно-технічне училище 27 Червонозаводське ПТУ-32 та Червонозаводська міська рада .

Вважаю, що керівники вищезазначених установ переглянуть свій підхід до питання відшкодування порушень і подальшому дане питання не буде виникати.

Начальник КРВ В.Солонуха

 
aboubyrДата: П'ятниця, 11-Гр-2009, 13:15 | Сообщение # 58
Генерал-майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 395
Награды: 3
Репутация: 4
Статус: Offline
Хто в таких джунглях законодавства зможе працювати?
На мою думку на керівні посади потрібно ставити працівників КРУ.
І цікаво ,
скільки часу вони зможуть там пропрацювати в прямому розумінні цього слова.


Листопад
"... в каждом из нас живут ангел и демон,и голоса их порй неразличимы".
"Ангел же заставляет нас размышлять о наших поступках, и ему иногда нужны чьи-нибудь уста,чтобы высказатся."
 
KRVДата: П'ятниця, 11-Гр-2009, 18:19 | Сообщение # 59
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 30
Награды: 1
Репутация: 1
Статус: Offline
До Вашого відому: багато колишніх працівників КРУ працюють як на керівних посадах і доволі тривалий час. Зокрема, майже 9 років керує відділенням банку Аваль- Шрамко Юрій Миколайович (бувший начальник КРВ ).
 
aboubyrДата: Субота, 12-Гр-2009, 20:37 | Сообщение # 60
Генерал-майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 395
Награды: 3
Репутация: 4
Статус: Offline
Керувати ,це незовсім як працювати.
Працює той ,хто зтворює головою, або руками матеріальні цінності. І я невпевнений ,що і в банку так все ігладко.
Ви ж самі знаєте ,що ваша праця це перелопачення законів ,а реально робити не одну ,а кілька робіт одночасно.
Та ще в часи коли закони і підзакони течуть ріками і не лише повязані з бухгалтерією.


Листопад
"... в каждом из нас живут ангел и демон,и голоса их порй неразличимы".
"Ангел же заставляет нас размышлять о наших поступках, и ему иногда нужны чьи-нибудь уста,чтобы высказатся."
 
Форум міста Лохвиця » Організації » Організації » КРУ (Контрольно ревізійне управління)
Сторінка 4 з 8«12345678»
Пошук:

Copyright Лохвиця © 2016