Православная Церковь. - Сторінка 15 - Форум міста Лохвиця
-
ЛохвицяЧетвер, 08-Гр-2016, 08:54
ЛОХВИЦЯ
Вітаю Вас Гость | RSS
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 15 з 20«1213141516171920»
Модератор форуму: Stepan, Бабай, Obers, zakon 
Форум міста Лохвиця » Населені пункти » Загальне » Православная Церковь. (Истинность Православной веры.)
Православная Церковь.
русДата: Четвер, 05-Лип-2012, 11:05 | Сообщение # 211
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 716
Награды: 1
Репутация: 5
Статус: Offline
Міссіонер не придержується єврейських законів а лише їх цитує. В книзі Г.Сідорова "Историко екзотерический анализ развития современной цивилизации" добре розписано про суть місії І.Христа. Основний висновок в тому, що місія І.Христос полягала в тому, щоб ізбранний єврейський народ (семітський) навчити та вивести їх на вищий щабель духовного розвитку для того щоб вони в послідуючому вивели також на вищий щабель розвитку інші багаточисленні семітські народи, які утворилися від змішування білої та чорної (негроїдної) рас. Повторюю: “И спросил Андрей Ионин, ученик Его: «Равви! Каким народам нести благую весть о Царствии Небесном?» И ответил ему Иисус: «Идите к народам восточным, к народам западным и к народам южным, туда где живут сыны дома Израилева. К язычникам севера не ходите, ибо безгрешны они и не знают пороков и грехов дома Израилева» (Евангелие от Андрея гл.5 ст.1-3).
 
БабайДата: Четвер, 05-Лип-2012, 15:19 | Сообщение # 212
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 3891
Награды: 5
Репутация: 1
Статус: Offline
Quote (Миссионер)
Ніде я не говорив вам що я дотримуюсь єврейського закону, і маю по ньому жити.

Але Ви стверджували, що маєте звичку дотримуватися вчення церкви. Оце і є ті єврейські закони, що написані євреями для гоїв. Ви навіть цитуєте їх, не розуміючи, що то єврейські слова, єврейські думки, і єврейські законни для гоїв. Все християнське вчення це і є єврейським закон . Тільки він адаптований для неєвреїв. Самі ж вони живуть по іншим законам. Невже Ви не бачите цього ? А те , що писане для Вас можна трактувати двояко.
«Ибо так возлюбил Бог мир, что отдал Сына Своего Единородного, дабы всякий верующий в Него, не погиб, но имел жизнь вечную.» (Иоан.3:16)
Але "любить мир" виявляється навіть дуже погано:
«Не любите мира, ни того, что в мире: кто любит мир, в том нет любви Отчей.» (1Иоан.2:15)
Ось так християнство відкрило, що в Бога немає "любви Отчей"
Можливо мова йде про різні мири ? «For God so loved the world, ….» (Jn.3:16) и «Love not the world, ….» (1Jn.2:15) В англомовній Біблії також однакові слова, а значить однакові поняття. Можуть бути цікаві подробиці в «грецькому оригіналі», але тоді виникає питання, а у що ми вірили весь цей час?! І новий переклад не врятує положення, а відкриє непривабливу картину служіння на неправильній основі.
Так любити чи ненавидіти ? Те ж саме стосовно батьків :
Матф.19:19 "почитай отца и мать; и: люби ближнего твоего, как самого себя."
А тут: Лук.14:26 "если кто приходит ко Мне и не возненавидит отца своего и матери, и жены и детей, и братьев и сестер, а притом и самой жизни своей, тот не может быть Моим учеником;" І сам Христос подає приклад зневаги до батьків (біологічних) "И пришли к Нему Матерь и братья Его, и не могли подойти к нему по причине народа И дали знать Ему: Мать и братья Твои стоят вне, желая видеть Тебя. Он сказал им в ответ: матерь Моя и братья Мои суть слушающие слово Божие и исполняющие его." (Лук. 8:19-21) Так шанувати батьків, чи ні ?
А тут:
Матф. 5:39-41 39 А Я говорю вам: не противься злому. Но кто ударит тебя в правую щеку твою, обрати к нему и другую
А що робить сам Христос :
22 Когда Он сказал это, один из служителей, стоявший близко, ударил Иисуса по щеке, сказав: так отвечаешь Ты первосвященнику? 23 Иисус отвечал ему: если Я сказал худо, покажи, что худо; а если хорошо, что ты бьешь Меня?
Порівняйте, і спробуйте знайти відмінності.
Як же можливо твердо слідувати такому вченню ?


Умное выражение лица, еще не признак ума !
цитата из фильма.
 
МиссионерДата: Неділля, 08-Лип-2012, 15:23 | Сообщение # 213
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 203
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Quote
Але Ви стверджували, що маєте звичку дотримуватися вчення церкви. Оце і є ті єврейські закони, що написані євреями для гоїв. Ви навіть цитуєте їх, не розуміючи, що то єврейські слова, єврейські думки, і єврейські законни для гоїв. Все християнське вчення це і є єврейським закон . Тільки він адаптований для неєвреїв. Самі ж вони живуть по іншим законам.

Це вам так хочеться бачить і не більше цього. Що мені ваші ствердження? Я сам на власному досвіду побачив Христа, що Він є, і Він допомагає, в боротьбі зі гріхом. Ви Його ще не знайшли, та вже кричите що Його нема, то фантазія євреїв. Мене ви не переконаєте, а собі зробите ще гірше.
Quote
Невже Ви не бачите цього ? А те , що писане для Вас можна трактувати двояко.
«Ибо так возлюбил Бог мир, что отдал Сына Своего Единородного, дабы всякий верующий в Него, не погиб, но имел жизнь вечную.» (Иоан.3:16)

16 Причина, по которой Единородный Сын Божий (см. 1:14, 18), должен быть вознесен - сначала на позорное орудие казни, а потом на славный престол небесный - заключается в том, что Бог до чрезвычайности любит людей.
Возлюбил. Евангелист говорит о любви Божией как факте, известном уже из истории (в греч. тексте поэтому здесь глагол поставлен в форме аориста), потому что пришествие Сына Божия на землю для спасения людей было в то время фактом уже совершившимся.
Мир. Под "миром" здесь Христос разумеет не природу вообще, а сознательных и ответственных за свои поступки существ, населяющих землю, т. е. все человечество в состоянии падения (ср. ст. 17).
Отдал. Как можно заключать на основании сказанного в 14-15 ст., здесь Христос имел в виду предание Богом Сына на страдания и смерть (ср. Рим. 8:32).

Quote
Але "любить мир" виявляється навіть дуже погано:
«Не любите мира, ни того, что в мире: кто любит мир, в том нет любви Отчей.» (1Иоан.2:15)
Ось так християнство відкрило, що в Бога немає "любви Отчей"

15-17 Указав в нарочитом двукратном воззвании к христианам разных возрастов на высокое благодатное состояние христиан, Апостол теперь решительнее высказывает предостережение против мира, лежащего во зле, и обманчивых благ мира. Что же такое мир, от привязанности к которому предостерегает Апостол с особенною настойчивостью? "Чтобы ты не разумел под миром совокупность неба и земли, Апостол объясняет, что такое мир и находящееся в мире. И, во-первых, под миром разумеет порочных людей, которые не имеют в себе любви Отчей. Во-вторых, под находящимся в мире разумеет то, что совершается по похоти плотской, что, действуя через чувства, возбуждает похоть... вообще все, враждебное Богу..." (блаж. Феофил.). Таким образом, это - мир, от которого, по увещанию Апостола Иакова, истинный христианин должен беречь себя неоскверненным (Иак 1:27); до гроба с ним есть вражда против Бога (Иак 4:4). Два основания указаны Апостолом в доказательство необходимости решительного и полного отделения от мира: во-первых, то, что любовь к Богу не совместима с любовью к миру (ст. 15) - несовместима по той причине, что сущность мира, внутреннюю, одушевляющую его, жизнь образует греховная, боговраждебная похоть извращенной грехом природы человеческой (ср. Рим 7:7 сл.), разветвляющаяся на три главные страсти - похоть плоти или чувственность (ср. Рим 8:7-8), похоть очей и гордость житейская, - на которых, как на рычаге, вертится лежащий во зле мир и со стороны которых искушал Самого Господа диавол в пустыне (Мф 4:1-11 и др.); во-вторых, не нужно любить мира и потому, что он не может доставить там того постоянного и неизменного блага, к которому мы стремимся, так как мир и его желания есть нечто текучее, преходящее, тогда как исполняющий волю Божию находит благо, навсегда пребывающее (ст. 17). "Мирские похотения непродолжительны и непостоянны, а что совершается по воле Божией, то продолжительно и вечно". (Феофил.).
Quote
Можливо мова йде про різні мири ?
Взагалі слово «Мир» означає у нас тільки одне поняття?

κόσμον
• мир (44) Мф 16;Мк 8;Мк 14;Мк 16;Лк 9;Ин 1;Ин 3;Ин 6;Ин 8;Ин 9;...
• украшение (4) Исх 33;Иудифь 1;Иудифь 10;
• миру (1) Ин 17;
• миром (1) 1Кор 7;
• строение (1) Втор 4;
Quote
Так любити чи ненавидіти ?

преподобный Исаак Сирин
Библейское понимание слова «мир» двояко. С одной стороны, это мир, созданный благим и любящим Богом, в котором изначально не было ничего несовершенного.
Но, с другой стороны, есть слова апостола Иоанна Богослова: «Не люби́те мира, ни того, что в мире: кто любит мир, в том нет любви Отчей» (1Ин. 2:15). Безусловно, апостол Иоанн имеет в виду не людей и не природу, а мир греха (как пояснял прп. Исаак Сирин "Слово мир есть имя собирательное, обнимающее собою так называемые страсти"). Поэтому, единственное чего должны гнушаться христиане и что им нужно умерщвлять, - это грех, отделяющий человека от Бога.
священник Михаил Браверман:
Слово «мир» несёт в себе разные значения, а в церковнославянском языке имеет и два разных написания. «Мир», с которым мы призваны приносить свою молитву Богу, обозначает покой сердца в Боге - в противовес тому мiру, который «лежит во зле» (1Ин.5:19) и часто обозначает всю совокупность греха. После грехопадения человека этот мiр перестаёт быть Божиим, уходит от Бога. Но Бог так любит человека, что Сам приходит в этот мiр, «чтобы всякий верующий в Него не погиб, но имел жизнь вечную» (Ин.3:16). И посреди падшего мiра человек может обрести мир Христов, быть с Богом.В написании различают «мiр» (социум, иногда – тварная вселенная в целом), "мир" (покой, лад, согласие, гармония) и «мνро» (благовонный состав для священного помазания).
Quote
Те ж саме стосовно батьків :
Матф.19:19 "почитай отца и мать; и: люби ближнего твоего, как самого себя."
А тут: Лук.14:26 "если кто приходит ко Мне и не возненавидит отца своего и матери, и жены и детей, и братьев и сестер, а притом и самой жизни своей, тот не может быть Моим учеником;" І сам Христос подає приклад зневаги до батьків (біологічних) "И пришли к Нему Матерь и братья Его, и не могли подойти к нему по причине народа И дали знать Ему: Мать и братья Твои стоят вне, желая видеть Тебя. Он сказал им в ответ: матерь Моя и братья Мои суть слушающие слово Божие и исполняющие его." (Лук. 8:19-21) Так шанувати батьків, чи ні ?

25-27 За Господом шло много народа, и все эти люди представлялись как будто бы учениками Его для постороннего наблюдателя. Теперь Господь хочет, так сказать, сделать отбор тех лиц, которые действительно стоят в отношении к Нему на положении учеников. Он указывает далее в самых резких чертах обязанности, какие лежат на истинных Его последователях (подобное изречение есть и у ев. Матфея, но в более смягченной форме Мф Х, 37-39). - Если кто приходит ко Мне. Многие шли ко Христу, но привлекаемы были к этому только чудесами Его и притом не делали ничего для того, чтобы стать истинными учениками Христа: они только сопровождали Его. - И не возненавидит... "Ненавидеть" не значить: менее любить (ср. Мф VI, 24), а питать действительно чувство ненависти, противоположное чувству любви. Отец, мать и пр. представляются здесь как препятствия к общению со Христом (ср. XII, 53), так что, любя одного, необходимо ненавидеть других (ср. XVI, 13). - Жизнь берется здесь в собственном смысле этого слова как "существование", - понятно, поскольку оно является препятствием для любви ко Христу ("Томлю томящего меня?" - говорил преп. Серафим Саровский о своих подвигах аскетических, какими он хотел ослабить свое тело)... - Моим учеником. Сила мысли здесь на слове "Моим", которое потому и поставлено ранее существительного, какое им определяется. - Кто не несет креста... См. Мф X, 38.
Quote
А тут:
Матф. 5:39-41 39 А Я говорю вам: не противься злому. Но кто ударит тебя в правую щеку твою, обрати к нему и другую
Кратко же и ясно принципиальное учение Спасителя можно выразить так: кто обижает, тот совершает грех; если кто противится обижающему, тот совершает такой же грех, как и он, потому что хочет его обидеть. Кто не противится, тот свободен от греха и, следовательно, оправдывается Богом. Это должно иметь и всегда имеет огромное практическое значение, потому что в таких случаях Сам Бог является мстителем виновных и защитником невинных и поборает зло, с которым отдельному человеку бороться трудно или невозможно.
Quote
А що робить сам Христос :
22 Когда Он сказал это, один из служителей, стоявший близко, ударил Иисуса по щеке, сказав: так отвечаешь Ты первосвященнику? 23 Иисус отвечал ему: если Я сказал худо, покажи, что худо; а если хорошо, что ты бьешь Меня?
22 - 23. Один из служителей, сопровождавших Христа, желая угодить первосвященнику, нанес Христу удар по щеке. Это был крайне гнусный поступок: бить подсудимого считалось недопустимым даже у варваров. Но здесь исполнилось предсказание пророка Михея: "тростью будут бить по ланите судью Израилева" (Мих. 5:1). Христос, однако, не оставляет без ответа нелепый поступок слуги. Из этого можно заключать, что заповедь Христа о непротивлении злу (Мф. 5:39) нельзя понимать так буквально, как ее некоторые понимают: Христос требует, чтобы Его наказывали по закону, а не произволу. И если Иоанн приводит это требование Христа, высказанное по поводу только одного удара, нанесенного Христу, то этим он хочет указать на произвол, какой проявили по отношению ко Христу иудейские власти и все неверующее иудейство вообще.

Quote
Як же можливо твердо слідувати такому вченню ?

Щоб твердо слідувати, його потрібно твердо знать, ви його не знаєте тому вам і не зрозуміло. Ви помиляєтеся, ще в тому, думаючи що можете зрозуміть все, а це не можливо фізично. Ви поводитесь, як блондинка в математиці. Ваше розуміння справи релігії, зовсім поверхне, а глибину ви не потянете, тому і розуміння повного не буде.


Сообщение отредактировал Миссионер - Неділля, 08-Лип-2012, 15:25
 
БабайДата: Понеділок, 09-Лип-2012, 16:06 | Сообщение # 214
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 3891
Награды: 5
Репутация: 1
Статус: Offline
Quote (Миссионер)
Але Ви стверджували, що маєте звичку дотримуватися вчення церкви.
Це вам так хочеться бачить і не більше цього. Що мені ваші ствердження? Я сам на власному досвіду побачив Христа, що Він є, і Він допомагає, в боротьбі зі гріхом. Ви Його ще не знайшли, та вже кричите що Його нема, то фантазія євреїв. Мене ви не переконаєте, а собі зробите ще гірше.

Так Ви нічого з моїх постів і не зрозуміли. Христос був. Я ніколи не говорив, що його не було. І Бог є. Але Ви вперто вішаєте на мене невідомо що. Я вам ось уже скільи часу намагаюся довести, що між Богом і грошима не може бути нічого спільного. Все, що за гроші, то не від Бога.
Quote (Миссионер)
, под находящимся в мире разумеет то, что совершается по похоти плотской, что, действуя через чувства, возбуждает похоть... вообще все, враждебное Богу..." (блаж. Феофил.). Таким образом, это - мир, от которого, по увещанию Апостола Иакова, истинный христианин должен беречь себя

А як же тоді християни дітей роблять ? Чи вони знають інший спосіб ? Адже саме дії через почуття і приводять до створення сім"ї, і до появи дітей ...
Quote (Миссионер)
Отец, мать и пр. представляются здесь как препятствия к общению со Христом (ср. XII, 53), так что, любя одного, необходимо ненавидеть других (ср. XVI, 13).

Значить любити всих неможна ? Адже це різна любов. Є любов чоловіка до жінки, є синівська любов, є батьківська, є братерська, а є любов до природи,- це все різні почуття . Чому я маю любити лише Бога, а все інше ненавидти ? На перебування в цій реальності нам відпущено досить короткий термін. То може варто використати цей час з користю? Постаратися краще пізнати цей світ ? Принципи і послідовності взаємодії в цій реальності ? Може варто було б збагатити свою душу духовністю (не лише в релігійному розумінні цього слова) ? Адже душа є в усьому. Навіть в творіннях рук людських. А що тоді говорити про Божі творіння ? Чому я маю ненавидіти камінь, воду, траву, дерево чи птахів ? Щось Ви там в християнстві заблукали, з Вашими тлумаченнями. Якщо все створив Бог, то ЧОМУ ТРЕБА НЕНАВИДІТИ ТВОРІННЯ БОЖЕ ?
Quote (Миссионер)
заповедь Христа о непротивлении злу (Мф. 5:39) нельзя понимать так буквально, как ее некоторые понимают: Христос требует, чтобы Его наказывали по закону, а не произволу.

І як це співставити з Вашим же :
Quote (Миссионер)
Кратко же и ясно принципиальное учение Спасителя можно выразить так: кто обижает, тот совершает грех; если кто противится обижающему, тот совершает такой же грех, как и он, потому что хочет его обидеть.

А якщо
Quote (Миссионер)
Сам Бог является мстителем виновных и защитником невинных и поборает зло, с которым отдельному человеку бороться трудно или невозможно.
То навіщо всі суди потібні ?Бог сам покарає !!!


Умное выражение лица, еще не признак ума !
цитата из фильма.
 
МиссионерДата: Вівторок, 10-Лип-2012, 23:00 | Сообщение # 215
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 203
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Quote
Так Ви нічого з моїх постів і не зрозуміли. Христос був. Я ніколи не говорив, що його не було. І Бог є. Але Ви вперто вішаєте на мене невідомо що. Я вам ось уже скільи часу намагаюся довести, що між Богом і грошима не може бути нічого спільного. Все, що за гроші, то не від Бога.

То ви скрізь берете все безкоштовно (крадете)? І крадіжка від Бога?Питання поставив у вашому стилі, тому відповідайте.
Quote
А як же тоді християни дітей роблять ? Чи вони знають інший спосіб ? Адже саме дії через почуття і приводять до створення сім"ї, і до появи дітей ...

Ви знову щось перекручуєте, і це без кінця. Богу не навистна зрада в сімї, коли хтось із подружжя зраджує ідучи на поводку в своєї похоті. А також, ті які не хотять створювати сімї, але блудять направо і наліво в угоду своїм почуттям. А про християн, сказано ще в першій книзі Біблії: «Плодитесь и розмножайтесь..» Якщо ви маєте на увазі «звірячий секс», то християни до цього не причетні.
Що вам не зрозуміло? Заповіді: «Плодитесь и розмножайтесь» «Не прелюбодействуй» Приводять до того, що блуд і зрада це гріх, і не може бути оправданим «почуттям» плотяной похоттю.
Quote
Значить любити всих неможна ?

Це вже глибина яку ви не можете зрозуміти, але спробую. Спочатку нагадаю: « Любите друг друга» « Любите врагов ваших» Тут видно, діапазон любові християнина, і винятку немає. Далі…

Quote
Адже це різна любов. Є любов чоловіка до жінки, є синівська любов, є батьківська, є братерська, а є любов до природи,- це все різні почуття . Чому я маю любити лише Бога, а все інше ненавидти ? На перебування в цій реальності нам відпущено досить короткий термін. То може варто використати цей час з користю? Постаратися краще пізнати цей світ ? Принципи і послідовності взаємодії в цій реальності ? Може варто було б збагатити свою душу духовністю (не лише в релігійному розумінні цього слова) ? Адже душа є в усьому. Навіть в творіннях рук людських. А що тоді говорити про Божі творіння ? Чому я маю ненавидіти камінь, воду, траву, дерево чи птахів ? Щось Ви там в християнстві заблукали, з Вашими тлумаченнями. Якщо все створив Бог, то ЧОМУ ТРЕБА НЕНАВИДІТИ ТВОРІННЯ БОЖЕ ?

Я вам нагадаю, що ви бачите все прямолінійно, а цього досить щоб, ніколи не зрозуміти Божого Світу. Якщо я буду задавати вам питання, такі як задаєте ви мені, то ви помітете що ви неправі. Якщо ми говоримо про творіння Боже, то чого ви не любите убивць(творіння Боже) насильників, геїв, продажну владу, завойовників, та інших негідників?? Адже вони, це є творіння Боже. Чи може ви любите те що коїться в світі, войни, насилля, і брехня, боротьба за владу, за гроші? Це полюбити можливо? Якщо ви це любите, то тоді я вам не знаю що відповісти. Про цей «Мир» який погряз у гріху, говорить апостол «не любите мира» а в іншому місці: « весь мир лежит во зле»
Якщо вам скажуть, що християни не люблять творіння Божого, то не вірте, це брехня. Саме через творіння ми впізнаємо Бога, як люблячого Батька. Ми також не путаємо, людину(як творіння Боже) і зло яке у ній. Людину любимо, зло ненавидимо.
Quote
заповедь Христа о непротивлении злу (Мф. 5:39) нельзя понимать так буквально, как ее некоторые понимают: Христос требует, чтобы Его наказывали по закону, а не произволу.
І як це співставити з Вашим же :
Кратко же и ясно принципиальное учение Спасителя можно выразить так: кто обижает, тот совершает грех; если кто противится обижающему, тот совершает такой же грех, как и он, потому что хочет его обидеть.

Так деж ви тут побачили, щоб Христос давав здачі? Почитайте уважніше Євангеліє, про що говорив Христос проти «око за око» Якби Він слідував цьому, то Він повинен був дать у відповідь ляпаса: «око за око» та Він цього не зробив. Далі коли Його розпинали на хресті, то Він не противився и не кричав: « відпустіть, Я не винен»І тим самим цілковито доказав, свої слова, стосовно «Щоки»
Quote
То навіщо всі суди потібні ?Бог сам покарає !!!

А воно так дійсно і є. У моему християнському житті, є багато прикладів, коли люди які були неправі стосовно до мене на всі 100%, і я їм прощав, від душі, жаліючи їх, що живуть із злом у серці, а це дійсно горе,то ці люди, потім приходили (хоч і не всі)і просили пробачення за свої вчинки, і як могли загладжували свої провини, але для мене радість в тім, що людина стала кращою, і проснулося в ній почуття справедливості, і що жити з правдою краще, чим з брехнею.
 
БабайДата: Середа, 11-Лип-2012, 15:31 | Сообщение # 216
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 3891
Награды: 5
Репутация: 1
Статус: Offline
Quote (Бабай)
Все, що за гроші, то не від Бога.

Quote (Миссионер)
То ви скрізь берете все безкоштовно (крадете)? І крадіжка від Бога?Питання поставив у вашому стилі, тому відповідайте.
Ви дійсно не розумієте ? Спробую пояснити. За гроші Ви можете придбати любий товар на ринку чи в магазині. Це товар від Бога, чи від людей ? Очевидно, що від людей, бо Бог таварами не торгує. За гроші Ви можете замовити собі любу послугу : таксі, ремонт, хімчистку, тощо. Це послуга від Бога, чи від людей ? Очеви дно, що від людей, бо Бог послуг не надає. Чого ж Вам від Бога треба ? Любові й спасіння ? І скільки треба заплатити ? в якій валюті ? а можна по перерахунку ? а на який рахунок ? що вказати в графі "отримувач" ?
Повторюю спеціально для Вас. Гроші потрібні людям, а не Богу. А ящо прикриваючись Богом, люди заробляють собі на життя, то це вже БІЗНЕС .
Quote (Миссионер)
Ви знову щось перекручуєте, і це без кінця. Богу не навистна зрада в сімї,

Quote (Миссионер)
под находящимся в мире разумеет то, что совершается по похоти плотской, что, действуя через чувства, возбуждает похоть... вообще все, враждебное Богу..." (блаж. Феофил.). Таким образом, это - мир, от которого, по увещанию Апостола Иакова, истинный христианин должен беречь себя неоскверненным (Иак 1:27)
Де тут хоч слово про сім"ю чи зраду ? Що я ту перекрутив ? Це Ви крутитеся , як в"юн на сковорідці, щоб чітко написане розтлумачити протилежним змістом.
Quote (Миссионер)
Ми також не путаємо, людину(як творіння Боже) і зло яке у ній. Людину любимо, зло ненавидимо.Quote
Я чудово пам"ятаю історію з Джордано Бруно. З любов"ю. Зараз бачу відношення московського патріархату до київського. З любов"ю. Та й просто ваше відношення до Фоменка, Носовського, Чудінова. З любов"ю.
Quote (Миссионер)
Так деж ви тут побачили, щоб Христос давав здачі?
А до чого тут здача ? 23 Иисус отвечал ему: если Я сказал худо, покажи, что худо; а если хорошо, что ты бьешь Меня?
Він обурився, що його карають не по закону а значить:
Quote (Миссионер)
если кто противится обижающему, тот совершает такой же грех, как и он, потому что хочет его обидеть.


Умное выражение лица, еще не признак ума !
цитата из фильма.
 
МиссионерДата: Середа, 11-Лип-2012, 16:10 | Сообщение # 217
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 203
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Quote (Бабай)
Повторюю спеціально для Вас. Гроші потрібні людям, а не Богу. А ящо прикриваючись Богом, люди заробляють собі на життя, то це вже БІЗНЕС .
А я що проти? Якщо дійсно прикриваються заради грошів, то і дурню зрозуміло, навіщо це пояснювати. Ось тільки приписувать це всим священникам, не потрібно, щоб не бути брехуном.
Quote (Бабай)
Де тут хоч слово про сім"ю чи зраду ? Що я ту перекрутив ? Це Ви крутитеся , як в"юн на сковорідці, щоб чітко написане розтлумачити протилежним змістом.
Вам що небуть, пояснити можливо? Ви все бачите прямо, с таким баченням вагони вантажить, а не обговорювати високі матерії.
Quote (Бабай)

Він обурився, що його карають не по закону а значить:
А значить Він Бог, і той хто Його ударив також є Його дитина і Він має повне право говорить так, щоб направити на істинний путь людину яка ударила не справедливо. І це ще раз доводе, що Христос любить нас усіх і призиває нас до правди, щоб не погибнути нам в гріхах наших.
Quote (Бабай)
Я чудово пам"ятаю історію з Джордано Бруно. З любов"ю. Зараз бачу відношення московського патріархату до київського. З любов"ю. Та й просто ваше відношення до Фоменка, Носовського, Чудінова. З любов"ю.

Вам і тут не зрозуміло? Зло любить не можливо, християнину. Якщо воно вам до вподоби, то нам ні.
 
БабайДата: Середа, 11-Лип-2012, 17:31 | Сообщение # 218
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 3891
Награды: 5
Репутация: 1
Статус: Offline
Quote (Миссионер)
Ось тільки приписувать це всим священникам, не потрібно, щоб не бути брехуном.

Я ж Вам не казав, що всі. Та справжніх навіть не десятки, а лічені одиниці.
Quote (Миссионер)
Вам що небуть, пояснити можливо? Ви все бачите прямо, с таким баченням вагони вантажить, а не обговорювати високі матерії.
Мова для того й існує, щоб можна було чітко формулювати свої думки. Якщо мені говорять СТІНА я чітко можу уявити, що являє собою ця перепона. А з Вашими тлумаченнями може вийти що на цьому місці не стіна, а яма, або озеро. Якщо я бачу перед собою дерево, чому я маю діяти, ніби побачив печеру ? Досить дивна у Вас логіка. Якщо Ви так блукаєте в простому, то що там з Вами обговорювати високе ... Оця ваша звичка вивертати зміст написаного на протилежний в народі називається словоблуддя. Якщо любий автор пише текст, і хоче, щоб його зрозуміли правильно , то має формулювати і висловлювати свою думку чітко і однозначно. Щоб не виникали непорозуміння, і не треба було вдаватися до словоблуддя для правильного розуміння тексту.
Quote (Миссионер)
А значить Він Бог, і той хто Його ударив також є Його дитина і Він має повне право говорить так, щоб направити на істинний путь людину яка ударила не справедливо.
То чому ж Христос його не розцілував, і не підставив іншу щоку, щоб ще краще направити свого кривдниеа на шлях спасіння ? Це було б згідно проповіді. Ти мене б"єш, а я тебе спасаю.
Quote (Миссионер)
Зло любить не можливо, християнину
А Якщо інформація не вкладається в біблійні канони то це зло ? В такому разі, пінгвіни - це дуже велике зло. Про них в Біблії немає й слова, а вони нвіть осмілилися існувати. І що тепер з цим робити ?


Умное выражение лица, еще не признак ума !
цитата из фильма.
 
русДата: Четвер, 12-Лип-2012, 10:18 | Сообщение # 219
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 716
Награды: 1
Репутация: 5
Статус: Offline
Quote (Бабай)
А Якщо інформація не вкладається в біблійні канони то це зло ? В такому разі, пінгвіни - це дуже велике зло. Про них в Біблії немає й слова, а вони нвіть осмілилися існувати. І що тепер з цим робити ?

Історії слов'ян в Біблії також немає, її чомусь добре описують пізніше лише тільки після християнізації.
 
МиссионерДата: П'ятниця, 13-Лип-2012, 23:02 | Сообщение # 220
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 203
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Quote (Бабай)
Мова для того й існує, щоб можна було чітко формулювати свої думки. Якщо мені говорять СТІНА я чітко можу уявити, що являє собою ця перепона. А з Вашими тлумаченнями може вийти що на цьому місці не стіна, а яма, або озеро. Якщо я бачу перед собою дерево, чому я маю діяти, ніби побачив печеру ? Досить дивна у Вас логіка. Якщо Ви так блукаєте в простому, то що там з Вами обговорювати високе ... Оця ваша звичка вивертати зміст написаного на протилежний в народі називається словоблуддя. Якщо любий автор пише текст, і хоче, щоб його зрозуміли правильно , то має формулювати і висловлювати свою думку чітко і однозначно. Щоб не виникали непорозуміння, і не треба було вдаватися до словоблуддя для правильного розуміння тексту.

Просто я не можу вивернути те, що вивернули ви. А головне що ви вірете в свій виворіт.
Quote (Бабай)
То чому ж Христос його не розцілував, і не підставив іншу щоку, щоб ще краще направити свого кривдниеа на шлях спасіння ? Це було б згідно проповіді. Ти мене б"єш, а я тебе спасаю.
Ще згідно проповіді, потрібно "обличать брата своего" щоб брат не погиб. Але це вам не зрозуміть.
Quote (Бабай)
А Якщо інформація не вкладається в біблійні канони то це зло ? В такому разі, пінгвіни - це дуже велике зло. Про них в Біблії немає й слова, а вони нвіть осмілилися існувати. І що тепер з цим робити ?

Чим вам я можу допомогти?
 
БабайДата: Субота, 14-Лип-2012, 18:32 | Сообщение # 221
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 3891
Награды: 5
Репутация: 1
Статус: Offline
Quote (Миссионер)
Вам що небуть, пояснити можливо? Ви все бачите прямо, с таким баченням вагони вантажить,

Quote (Миссионер)
Просто я не можу вивернути те, що вивернули ви.

Пане Миссионер, Ви досить не послідовні. Як істинний єврей стверджуєте прямо протилежні речі. Чи це під впливом алгоритму Біблії ? Там такого багато.
Еккл. 7:3-4
3 Сетование лучше смеха; потому что при печали лица сердце делается лучше. 4 Сердце мудрых — в доме плача, а сердце глупых — в доме веселья.

Еккл. 8:15
15 И похвалил я веселье; потому что нет лучшего для человека под солнцем, как есть, пить и веселиться: это сопровождает его в трудах во дни жизни его, которые дал ему Бог под солнцем.

Так що краще по Біблії, лакати, чи веселитися ?
Незрозуміло відношення Біблії до розмноження людей... З одного боку :
Быт. 1,28. Плодитесь и размножайтесь, и наполняйте землю.
Пс. 126,3. Вот наследие от Господа: дети, награда от Него - плод чрева.

А з іншого :
Откр.14:4 Это те, которые НЕ ОСКВЕРНИЛИСЬ С ЖЕНАМИ, ибо они девственники; это те, которые следуют за Агнцем, куда бы Он ни пошел. Они искуплены из людей, как первенцу Богу и Агнцу, Тобто, ті, хто утримується від продовження роду, мають перед іншими якусь перевагу (яку ? незрозуміло )
А тут стверджується, що посередник між Богом і людьми лише один - Ісус
1Тим.2:5 "Ибо един Бог, един и посредник между Богом и человеками, человек Христос Иисус,"
Питання : Як спілкувався з Богом Моісей ? А Адам ? А Авраам ? А Ной ?
Чи має бути єдиномисліє?
1.Кор. 1:10."Умоляю вас, братия, именем Господа нашего Иисуса Христа, чтобы все вы говорили одно, и не было между вами разделений, но чтобы вы соединены были в одном духе и в одних мыслях."
1Кор.11:19"Ибо надлежит быть и разномыслиям между вами, дабы открылись между вами искусные."
Так таки да? Чи щоб да, так ні ?
А чи корисний закон Моісея ?
Да. "Все Писание... полезно" (2-е Тимофею 3:16)
Нет. "Отменение же прежде бывшей заповеди (Моисея) бывает по причине ее немощи и бесполезности" (К Евреям 7:18)
І що тут можна сказати ? Це знову я вивертаю, чи там таки так написано ?


Умное выражение лица, еще не признак ума !
цитата из фильма.
 
русДата: Неділля, 15-Лип-2012, 16:57 | Сообщение # 222
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 716
Награды: 1
Репутация: 5
Статус: Offline
Quote (Бабай)
Пане Миссионер, Ви досить не послідовні. Як істинний єврей стверджуєте прямо протилежні речі. Чи це під впливом алгоритму Біблії ? Там такого багато.

Quote (Бабай)
Так таки да? Чи щоб да, так ні ?

Пане Бабай, як завжди респект і уважуха, а щодо виділених цитат так в Одесі такого багато. Говорити одне а робити інше, це в дусі євреїв. (або робити тільки те що говорять їм їх пастухи).
 
МиссионерДата: Понеділок, 16-Лип-2012, 00:13 | Сообщение # 223
Полковник
Группа: Пользователи
Сообщений: 203
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Quote
Пане Миссионер, Ви досить не послідовні. Як істинний єврей стверджуєте прямо протилежні речі. Чи це під впливом алгоритму Біблії ? Там такого багато.
Еккл. 7:3-4
3 Сетование лучше смеха; потому что при печали лица сердце делается лучше. 4 Сердце мудрых — в доме плача, а сердце глупых — в доме веселья.

Читайте внимательней: «Смех глупых-суета»
Quote
Еккл. 8:15
15 И похвалил я веселье; потому что нет лучшего для человека под солнцем, как есть, пить и веселиться: это сопровождает его в трудах во дни жизни его, которые дал ему Бог под солнцем.
Так що краще по Біблії, лакати, чи веселитися ?

Ответ немного ниже, читайте это для вас: 16. Когда я обратил сердце мое на то, чтобы постигнуть мудрость и обозреть дела, которые делаются на земле, и среди которых человек ни днем, ни ночью не знает сна, — 17. тогда я увидел все дела Божии и нашел, что человек не может постигнуть дел, которые делаются под солнцем. Сколько бы человек ни трудился в исследовании, он все-таки не постигнет этого; и если бы какой мудрец сказал, что он знает, он не может постигнуть этого. Еккл. 8

Quote
Незрозуміло відношення Біблії до розмноження людей... З одного боку :
Быт. 1,28. Плодитесь и размножайтесь, и наполняйте землю.
Пс. 126,3. Вот наследие от Господа: дети, награда от Него - плод чрева.
А з іншого :
Откр.14:4 Это те, которые НЕ ОСКВЕРНИЛИСЬ С ЖЕНАМИ, ибо они девственники; это те, которые следуют за Агнцем, куда бы Он ни пошел. Они искуплены из людей, как первенцу Богу и Агнцу, Тобто, ті, хто утримується від продовження роду, мають перед іншими якусь перевагу (яку ? незрозуміло )


Вам пока это и небудет понятно. Девственники которые ради Бога жили в мире как пришельцы, конечно выше всех, потому как для них Бог был всем при жизни земной, то и Бог награждает в будущем веке более, женатых. Но таких мало, не все вмещают.
25. Относительно девства я не имею повеления Господня, а даю совет, как получивший от Господа милость быть Ему верным.
26. По настоящей нужде за лучшее признаю, что хорошо человеку оставаться так.
27. Соединен ли ты с женой? не ищи развода. Остался ли без жены? не ищи жены.
28. Впрочем, если и женишься, не согрешишь; и если девица выйдет замуж, не согрешит. Но таковые будут иметь скорби по плоти; а мне вас жаль.
29. Я вам сказываю, братия: время уже коротко, так что имеющие жен должны быть, как не имеющие; 30. и плачущие, как не плачущие; и радующиеся, как не радующиеся; и покупающие, как не приобретающие; 31. и пользующиеся миром сим, как не пользующиеся; ибо проходит образ мира сего.
32. А я хочу, чтобы вы были без забот. Неженатый заботится о Господнем, как угодить Господу; 33. а женатый заботится о мирском, как угодить жене. Есть разность между замужнею и девицею: 34. незамужняя заботится о Господнем, как угодить Господу, чтобы быть святою и телом и духом; а замужняя заботится о мирском, как угодить мужу.
35. Говорю это для вашей же пользы, не с тем, чтобы наложить на вас узы, но чтобы вы благочинно и непрестанно служили Господу без развлечения.
36. Если же кто почитает неприличным для своей девицы то, чтобы она, будучи в зрелом возрасте, оставалась так, тот пусть делает, как хочет: не согрешит; пусть таковые выходят замуж.
37. Но кто непоколебимо тверд в сердце своем и, не будучи стесняем нуждою, но будучи властен в своей воле, решился в сердце своем соблюдать свою деву, тот хорошо поступает.
38. Посему выдающий замуж свою девицу поступает хорошо; а не выдающий поступает лучше.
39. Жена связана законом, доколе жив муж ее; если же муж ее умрет, свободна выйти, за кого хочет, только в Господе.
40. Но она блаженнее, если останется так, по моему совету; а думаю, и я имею Духа Божия. (1Кор.7гл)

Quote
А тут стверджується, що посередник між Богом і людьми лише один - Ісус
1Тим.2:5 "Ибо един Бог, един и посредник между Богом и человеками, человек Христос Иисус,"
Питання : Як спілкувався з Богом Моісей ? А Адам ? А Авраам ? А Ной ?


Я об этом уже говорил но у вас нет правила помнить, предыдущие разговоры. Христос (воплощенный Бог Слово ; «Бог явился во плоти»1Тим.3:16,)имел тело человеческое, и которое воскресил, и подает нам во святой Евхаристии. Чрез это Тело(Плоть) мы соединяемся с Богом. Бог говорил людям во Иисусе Христе, и Бог говорил чрез Моисея, разницу улавливаете? Адам,Авраам, Моисей, Ной, ни один из них не является Богочеловеком, и потому посредниками, в полном смысле этого слова, называться не могут.

Quote
Чи має бути єдиномисліє?
1.Кор. 1:10."Умоляю вас, братия, именем Господа нашего Иисуса Христа, чтобы все вы говорили одно, и не было между вами разделений, но чтобы вы соединены были в одном духе и в одних мыслях."
1Кор.11:19"Ибо надлежит быть и разномыслиям между вами, дабы открылись между вами искусные."
Так таки да? Чи щоб да, так ні ?


Во первых, это не повеление, а как пророчество, что это будет: «Ибо надлежит быть» но и это Бог попускает ради пользы богословов. Чтобы истина не была извращена.
Во вторых, искусные те, которых Бог просветит светом богопознания. Мы это уже видели, на вселенских соборах, когда осуждались еретики и поддавались анафеме, именно искусными (которые сохраняют чистоту апостольского учения).

Quote
А чи корисний закон Моісея ?
Да. "Все Писание... полезно" (2-е Тимофею 3:16)
Нет. "Отменение же прежде бывшей заповеди (Моисея) бывает по причине ее немощи и бесполезности" (К Евреям 7:18)
І що тут можна сказати ? Це знову я вивертаю, чи там таки так написано ?

1)В оригинале «(Моисея)» нету, также и в синодальном переводе Библии.
2)Не выдёргивайте слова из контекста. 16. Все Писание богодухновенно и полезно для научения, для обличения, для исправления, для наставления в праведности, (2-е Тимофею 3:16) Но спасение без Христа невозможно, потому для совершенства, нужен Новый Завет со Христом.
У вас свои есть мысли, а не из сайтов взятые? Я что должен вести полемику из сайтом Х, а вы в роли посредника перекачующего информацию сюда?
Берите свои антибиблейские сайты и задавайте вопросы на православных сайтах вот некоторые из них: http://kuraev.ru/smf/index.php
http://pravoslavie.org.ua/
 
русДата: Понеділок, 16-Лип-2012, 10:39 | Сообщение # 224
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 716
Награды: 1
Репутация: 5
Статус: Offline
Когда человек читает молитву, он поэтапно проходит уровни Информационных Полей, выходит на Абсолют и получает помощь. Однако Христос предупреждал, что это как бы аварийный вариант только для исключительных случаев! Видно, не читали Библию ортодоксы современного христианства, призывающие паству молиться ежедневно и читать "Отче наш..." по сорок раз утром, в обед и вечером!
Христос оставил людям одну такую программу экстренной помощи - молитву "Отче наш...". Остальные придумали люди.
Цитата із книги Еніологія Вадима Рогожина.
 
БабайДата: Понеділок, 16-Лип-2012, 17:58 | Сообщение # 225
Генераліссімус
Группа: Модераторы
Сообщений: 3891
Награды: 5
Репутация: 1
Статус: Offline
Quote (Миссионер)
Сетование лучше смеха;

Спілкуватися з "нитіком" не вельми приємно...
Quote (Миссионер)
«Смех глупых-суета»
Якщо Ви вважаєте, що радіти й сміятися можуть лише дурні, то мені Вас шкода.
Quote (Миссионер)
16. Когда я обратил сердце мое на то, чтобы постигнуть мудрость и обозреть дела, которые делаются на земле, и среди которых человек ни днем, ни ночью не знает сна, — 17. тогда я увидел все дела Божии и нашел, что человек не может постигнуть дел, которые делаются под солнцем.

Це єдина вагома причина для радості ? Співчуваю Вашим близьким. З радістю в серці легще жити і самому, і оточуючим.
Quote (Миссионер)
Вам пока это и небудет понятно. Девственники которые ради Бога жили в мире как пришельцы, конечно выше всех, потому как для них Бог был всем при жизни земной, то и Бог награждает в будущем веке более, женатых.
Якщо цьому слідувати, то через певний проміжок часу у Вашого Бога не стне прихильників.
Quote (Миссионер)
Бог говорил людям во Иисусе Христе, и Бог говорил чрез Моисея, разницу улавливаете?
Звичайно, що палкою в лоб, що палкою по лобі - різниця дійсно велика.
Quote (Миссионер)
ни один из них не является Богочеловеком, и потому посредниками, в полном смысле этого слова, называться не могут.
Мова йшла про посередників, а не про втілення Бога в фізичне тіло. Путати не варто.
Quote (Миссионер)
Во первых, это не повеление, а как пророчество, что это будет: «Ибо надлежит быть» но и это Бог попускает ради пользы богословов. Чтобы истина не была извращена.
Во вторых, искусные те, которых Бог просветит светом богопознания. Мы это уже видели, на вселенских соборах, когда осуждались еретики и поддавались анафеме, именно искусными (которые сохраняют чистоту апостольского учения)
Тепер зрозуміло. В нас і зараз так. Перед ЗАКОНОМ всі рівні. Але є категорія людей, які настільки рівні, що й ЗАКОНУ не помічають.
Quote (Миссионер)
Не выдёргивайте слова из контекста.
Ви знаєте інший споіб привести цитату ?
Quote (Миссионер)
16. Все Писание богодухновенно и полезно для научения, для обличения, для исправления, для наставления в праведности, (2-е Тимофею 3:16)

"Впрочем это сказано мною как позволение, а не как повеление..." (1-е Коринфянам 7:6)

"Прочим же я говорю, а не Господь..." (1-е Коринфянам 7:12)

"Что скажу, то скажу не в Господе..." (2-е Коринфянам 11:17)

Quote (Миссионер)
Я что должен вести полемику из сайтом Х
Це Ви назмваєте полемікою ? Ви намагаєтеся вивернути навиворіт написане в Біблейних текстах, щоб пояснити протилежні твердження які там записані.
"Господь муж брани..." (Исход 15:3). "Я Господь, Бог твой, возмущающий море, так что волны его ревут" (Исаия 51:15)
Не думайте, что Я пришел принести мир на землю; не мир пришел Я принести, но меч (Мф. 10, 34).
"Бог же мира да будет со всеми вами..." (Римлянам 15:33)
Та й інше зло теж виходить від Бога ?
"...так говорит Господь: вот, Я готовлю вам зло и замышляю против вас" (Иеремия 18:11)
"Я образую свет и творю тьму, делаю мир и произвожу бедствия; Я, Господь, делаю все это". (Исаия 45:7)
"Кто это говорит: `и то бывает, чему Господь не повелел быть'? Не от уст ли Всевышнего происходит бедствие и благополучие?" (Плачь Иеримии 3:37-38)
"...Бог не есть (Бог) неустройства, но мира" (1-е Коринфянам 14:33)
"...совершенны дела Его, и все пути Его праведны; Бог верен, и нет неправды (в Нем); Он праведен и истинен" (Второзаконие 32:4)
"...Бог не искушается злом и Сам не искушает никого" (Иакова 1:13)

Невже Ви не бачите, що описані прямо протилежні речі. Ви не думали, навіщо це зроблено ?


Умное выражение лица, еще не признак ума !
цитата из фильма.
 
Форум міста Лохвиця » Населені пункти » Загальне » Православная Церковь. (Истинность Православной веры.)
Сторінка 15 з 20«1213141516171920»
Пошук:

Copyright Лохвиця © 2016